کد خبر: 251310
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
اومودا C7

اومودا C۷ به عنوان دومین محصول از برند زیرمجموعه چری، آوریل امسال در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد.

همچون سایر نمایندگی چری در کشورهای مختلف که تبلیغات برای عرضه این مدل را آغاز کرده‌اند، نماینده چری در روسیه هم تصاویر اومودا C۷ را در وبسایت خود قرار داده است.

این شرکت قصد دارد عرضه نسخه به‌روزرسانی‌شده اومودا C۵ را در آینده نزدیک در روسیه آغاز کند درحالی‌که اومودا C۷ از اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

ابعاد بدنه اومودا C۷ در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب ۴.۶۲۱، ۱.۸۷۲، ۱.۶۷۳ و ۲.۷متر اعلام شده است. این خودرو در تمام جهات از اومودا C۵ بزرگ‌تر است، اما از نظر ابعاد در رده هوندا CR-V قرار می‌گیرد.

چری اومودا C۷ با چراغ‌های باریک جلو و جلوپنجره بدون قاب، طرحی متناسب را به نمایش می‌گذارد که البته چندان خلاقانه نیست چراکه الگوبرداری واضح طراحان این خودرو از لکسوس RX و کراس‌اورهای هوندا را نمی‌توان نادیده گرفت.

فرم خمیده انتهای سقف نیز به محصولات رنجروور شباهت دارد.

در تصاویر اولیه از کابین چری اومودا C۷ با فرمان بیضوی و نمایشگر ۱۵.۶اینچی لمسی با وضوح ۲.۵K و قابلیت حرکت به طرف سرنشین جلو مواجه بودیم، اما معلوم نیست که این موارد در نسخه نهایی هم موجود باشد.

بنابر اطلاعات اولیه، چری اومودا C۷ در بازار روسیه با پیشرانه ۱.۶لیتری توربوشارژ و گیربکس ۷سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه خواهد شد.

نیروی حاصل از این پیشرانه اعلام نشده است، ولی گشتاور آن ۲۷۵نیوتون‌متر خواهد بود که به هر دو محور منتقل می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =