کد خبر: 228291
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
فراری 812 سوپر فست

تیونر ایرانی‌الاصل به‌تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ فراری 812 سوپر فست رفته و کیت بدنه ملایمی به نام سافت‌کیت را برای آن طراحی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، کمپانی منصوری در سال‌های گذشته به‌دلیل ارائه پروژه‌های تیونینگ خارق‌العاده برای سوپراسپرت‌ها و خودروهای لوکس و کمیاب، شهرتی مثال‌زدنی پیدا کرده است. این تیونر ایرانی‌الاصل به‌تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ فراری 812 سوپرفست رفته و کیت بدنه ملایمی به نام سافت‌ کیت را برای آن طراحی کرده است.

منصوری قطعاتی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی معرفی کرده که اندکی متفاوت با کیت‌هایی است که این تیونر معمولا  از آنها رونمایی می‌کند. این بسته شامل چندی قطعه فیبرکربنی است که نصب آن‌ها روی فراری ۸۱۲ سوپرفست ظاهری اسپرت‌تر برای این خودرو ایجاد می‌کند. در قسمت جلو نیز می‌توان به لیپ اسپویلر جدید فیبرکربنی از نوع دوتکه و اسپیلیتر جلو  اشاره کرد که به جلوپنجره ختم می‌شود. منصوری ورودی‌های هوای جدیدی را نیز در دو سمت سپر جلو ایجاد کرده است که در پشت فلاپ‌های آیرودینامیکی قرار دارند.

در بخش عقب نیز می‌توان قطعات اضافه‌شده به سپر را مشاهده کرد که از دو بخش در حاشیه خروجی‌های اگزوز دوبل این خودرو تشکیل شده‌اند. در بین این دو قسمت، دیفیوزر عقب قرار دارد که به سبک خودروهای فرمولاوان در وسط آن، چراغ‌ترمز LED به‌صورت یک‌پارچه نصب شده است. این قطعات فیبرکربنی  به رنگ مشکی براق هستند؛ ولی بسته به سفارش مشتری، ساخت آن‌ها با رنگ مات نیز امکان‌پذیر بوده سایر تغییرات شامل رینگ‌های مشکی‌، چراغ‌های عقب تیره‌رنگ و جایگزینی لوگو منصوری با اسب فراری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =