کد خبر: 194660
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با بیان اینکه طرح ترافیک سال ۹۵ تا روز ۳۱ فروردین اعتبار دارد، گفت: برای تردد در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک به طرح‌ترافیک سال ۹۶ نیاز است در غیر این صورت متخلفان۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرگرد علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین مهلت و اعتبار طرح‌ ترافیک سال ۹۵ اظهار داشت: طرح ترافیک سال ۹۵ تا پایان روز ۳۱ فروردین ماه اعتبار دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: طرح ترافیک سال ۹۵ برای محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ روز ۳۱ فروردین و محدوده طرح ترافیک اصلی تا ساعت ۱۷ روز ۳۱ فروردین ماه اعتبار خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که از روز اول اردیبهشت ماه رانندگان باید با طرح‌های جدید سال ۹۶ در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک تردد کنند، اعلام کرد: نداشتن طرح ترافیک سال ۹۶ موجب دریافت جریمه برای این دسته از رانندگان خواهد شد.

سرگرد شریفی به ماده ۱۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و اظهار داشت: در صورت عدم دریافت طرح ترافیک جدید، راننده‌ای که در محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک تردد کند، از طریق سامانه هوشمند و دوربین‌های موجود به مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد میزان جریمه برای هر ساعت تردد غیرمجاز در محدوده زوج و فرد و ترافیک خاطرنشان کرد: به استناد همان ماده ۱۸ در صورت ادامه تخلف و تردد در محدوده طرح ترافیک به ازای هر یک ساعت تردد، راننده متخلف یک برابر جریمه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =