کد خبر: 198632
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶

موتورسیکلت جدید ب‌ام‌و با طراحی منحصربه‌فرد خود بسیار مستحکم و با قدرت است. طراحی خاص این موتور و استفاده از یک وینداسکرین بلند و ارگونومیک بودن این موتور، دلایلی بر لذت بردن از سواری این موتور است.

به گزارش اخبار خودرو ،موتورسیکلت جدید ب‌ام‌و با طراحی منحصربه‌فرد خود بسیار مستحکم و با قدرت است. طراحی خاص این موتور و استفاده از یک وینداسکرین بلند و ارگونومیک بودن این موتور، دلایلی بر لذت بردن از سواری این موتور است.

با توجه به تنوع رنگ این موتور و طراحی و استفاده از قطعات باکیفیت بالا، باعث می‌شود همه نگاه‌ها به این موتور باشد! محل قرارگیری صندلی در G310GS بسیار مناسب است، به طوری که حین رانندگی هیچ فشار و استرسی به موتورسوار وارد نمی‌شود. جعبه‌دنده مورد استفاده در G310GS از نوع ۶سرعته اتوماتیک است. میانگین مصرف سوخت ۳٫۳لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر و حجم مخزن سوخت نیز ۱۱لیتر است. این موتور به یک پیشرانه تک‌سیلندر مجهز است و حداکثر به سرعت ۱۴۳ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. BMW G30GS نه تنها ظاهر زیبایی دارد بلکه درون موتور آن نیز به خوبی طراحی شده است و با توجه به سیستم احتراق عالی و با بازده بالا، این موتور بر اساس استانداردهای سخت‌گیری یورو ۴ کار می‌کند. پیشرانه کم‌مصرف این موتور با حجم ۳۱۳ سی‌سی توانایی تولید ۳۴ اسب‌بخار قدرت در دور موتور ۹۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸ نیوتون‌متر در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه دارد. اگر بخواهیم یک جمله در مورد این موتور بگوییم، باید گفت این موتور تلفیقی از کیفیت ، راحتی و چابکی است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی کیانی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
    قیمت موتور را اعلام نمیکنید ؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =