کد خبر: 200964
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

با نزدیک شدن به مراسم تحلیف دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی مذاکرات فشرده و پایانی رنو و ایدرو با مشارکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده بخش خصوصی صنعت خودرو ایران برای اجرایی شدن بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت خودرو ایران همچنان ادامه دارد .

به گزارش اخبارخودرو به نقل از عصرخودرو،  دور ماقبل آخر مذاکرات که هفته پیش در پاریس برگزار شد و از روزهای گذشته بندهای مورد اختلاف طرفین در تهران در حال بحث و بررسی طرفین است تا قرارداد برای روزهای پیش رو هم‌زمان با حضور وزیر امور خارجه فرانسه در تهران برای امضاء آماده شود . [caption id="attachment_200958" align="aligncenter" width="297"]توصیه های رنو رنو[/caption] منابع آگاه اعلام کردند یکی از روزهای پیش رو تا روز شنبه این قرارداد با حضور مقامات ارشد دو کشور در تهران به امضاء خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    خدا وکیلی ۲ سال است هر ۲ ماه خبری میرسد که یه زودی قرارداد رنو نهایی میشود
  • امیر ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    شرکت فرانسوی کیفیت تولیداتش باکیفیت دست مصرف کننده میرسه و باعث می شه که دو خودرو ساز به فکر رقابت باشن
  • Babak ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    واقعا متاسفم فرانسه اولین کشوری بود که ایرانو و صنعت خودرو ایران تحریم کرد تا جای که یه دسته موتور مگان شد ۷۰۰ تومان هزار بار نظر خواهی کردن بیشتر از ۸۰% مردم به خودرو المانی رای دادن و بازم رفتن طرف فرانسه تنها و تنها کشوری که ایرانو تحریم نکرد المان بود این یعنی مقامات حرف مردم واسشون پشیزی ارزش نداره
    • امیر ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
      آلمانی ها هم تحریم کردند. الان هم کمپانی فولکس بعد از بررسی های فراوان از خیر همکاری با خودروسازان دولتی گذشت و بنا دارد با ماموت خودرو بخش خصوصی پایه حضورش در ایران را بگذارد.
  • ایران دوست ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    انشاالله. ببینیم از یوغ دو شرکت خودرو مونتاژ کن چینی شده خلاص می شویم یا اینکه در این قرار داد هم به مانند قرارداد هیوندا با کرمان هیچ منفعت و مزیتی شامل ملت نخواهد شد.
  • دلسوز ملت ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    چه دردی از ما دوا میشه آخه مثلا میخوان تلیسمان بیارن داخل تولید کنن ۱۸۰ بفروشن کی می خواد بخره اولو اخرش ما پراید و پژو سواریم حالا حالا ها به این صنعت امیدوار نباشید
  • شهیاد ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    حالا یعنی خودروهای رنو ارزان میشود؟؟؟؟ برای مردم این نتیجه مهمترین موضوع است....!!!! وگرنه خودرو اکنون هم هست اما بسیار گرانتر از قیمت واقعی. آیا قیمتها مانند اروپا واقعی میشود.؟ یعنی میتوان با ۴۰ میلیون یک خوردری سدان روز دنیا سوار شد؟؟؟ جواب اینها که سوالات مهم مردم هستند را بدهید لطفأ.
  • محمد ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    ما ایرانی ها تنها شهروندان در جهان ایم که نمیتوانیم خودرو را با قیمت واقعی اش خریداری کنیم!!! حتی در آفریقا قیمت یک خودروی رنو با قیمت واقعی اش تفاوت ندارد..
  • صادق ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    رسما شدیم مستعمره فرانسه همون کشوری که تو برجام پلیس بد بود حالا یکه تاز خودرو سازی ایران شده جالب نیست بنظر شما زمان قاجار که ایران کوچک میشد به مردم می گفتن ما به خارجی ها باج دادیم یا مثل برجام می گفتند ما یک چیز رو دادیم بجاش یک چیز دیگه بدست اوردیم وای بحال ما که تاریخ از ما چطور یاد می کنه
  • ابوالفضل ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    واقعا همین طوره ایران با بهترین کارخونه های دنیام قرار داد ببنده به نفع مردم نمیشه هرسال میگن قرار داد مهم و نهایی مردمم فکر میکنن ماشینهارو به قیمت واقعیش میخرن ولی نمیدونن که همش دلخوشی بیش نیست ببین اگه اروپا حاضربشه بوگاتی رو به قیمت پنجاه میلیون به مردم ایران بفروشه اینا میگن نه یاکه میگن بدین مابهشون میدیم باز همون قیمت جاکنیم و درکنیمو به ملت میدن اینا کلکن مگه تا الان چندتا عقد قرار داد مهم بین هیوندایی ،کیا ،مزدا ،رنو ،و و و و و به امضا رسوندن ولی فرقی به حال مردم کرد تویوتا همه جا دنیا کارخونه زد به غیر از ایران
  • امیرحسین ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    در اینکه شرکت های ایرانی بیش از حد به فرانسوی ها گیر دادند شکی نیست ولی خب شرکت رنو هم خیلی قویه و در جواب کسایی که گفتن ماشین های گران قیمت رو میارن اینجا بسازن باید بگم این شرکت های غول علاوه بر ماشین های گران قیمت برای اقشار متوسط جامعه هم ماشین دارند ولی تو ایران نمیاد نمونش همین رنو کویید هست که قراره توسط سایپا تولید بشه.اگر ماشین ها یی رو که قراره بسازن با تکنولوژی اونا بسازن و تحت لیسانس شرکت مادر کار کنند و تمامی نکات کیفی و فنی رو رعایت کنند قطعاصنعت خودروی ایران پیشرفت خواهد کرد به شرط اینکه دولت به قطعه سازان برای به روز شدن با تکنولوژی روز اروپا کمک کنه و البته شرکت های ما هم ماشین های جدید رو بیارن.
  • روزبه ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    نگین خودرو این وسط چی کارست؟ ایشون کی نماینده بخش خصوصی صنعت خودروی ایران شدن؟ مشارکتشون به چه معناست؟
  • ابوالفضل ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
    کلا تعطیلیم به قول دوستمون وقتی قراره به قیمت بالا بیاد و ۸۰درصد مردم نتونن بخرن فایدش چیه؟؟؟حالا با ایتاندارد اروپایی مونتاژ بشه یا نشه!!مگه قرار نبود ال نود جای پراید بگیره.الان رفته جای ماکسیما رو گرفته.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =