کد خبر: 201911
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

مرشدسلوک درخصوص اینکه آیا امکان دارد بعد از دوره پنج‌ساله ابتدایی قرارداد، خودروی جدیدی به خط تولید افزوده شود، گفت: «به‌طور حتم خودروهای جدید به خط تولید رنو در ایران افزوده خواهند شد و قرار است خودروهای رنو در ایران آرام‌آرام از واردات به سمت تولید سوق پیدا کنند.»

به گزارش اخبار خودرو ،به‌گفته مدیرعامل شرکت پرتونگین‌ناصح با توجه به کاهش ۹۸درصدی تعرفه واردات، به‌طور قطع قیمت نهایی خودروهای موردتوجه در این قرارداد کاهش خواهند یافت و تنها ۴۰درصد تعرفه برای واردات قطعه لحاظ می‌شود که قیمت نهایی خودرو در این قرارداد با کاهش ۶۰ درصدی مواجه خواهد شد. مرشدسلوک درخصوص اینکه آیا امکان دارد بعد از دوره پنج‌ساله ابتدایی قرارداد، خودروی جدیدی به خط تولید افزوده شود، گفت: «به‌طور حتم خودروهای جدید به خط تولید رنو در ایران افزوده خواهند شد و قرار است خودروهای رنو در ایران آرام‌آرام از واردات به سمت تولید سوق پیدا کنند.» وی همچنین درباره تولید کوئید در ایران گفت: «در این مورد جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و هنوز در بخشی از قرارداد مانند استانداردهای تولید خودرو در ایران به‌طور شفاف جمع‌بندی صورت نگرفته است.»

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    کاهش ۶۰ درصدی قیمت ....
  • ناشناس ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    بشنو وباور مکن....
  • ایران دوست ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    این کاهش ۶۰ درصدی در قیمت بازگویی یک واقعیت است. حالا منتظر می شیو قدرت مافیای صنعت خودرو را در سکوت مسولان شاهد می شویم. مانند ۳۰۱ ایران خودرو که ۳۰ میلیون تومان وارد کرده می فروشه ۹۴ میلیون!!!! با تمام ... نوشته درب کارخانه. خودرو وارداتی را میکه ها!!! ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

آخرین اخبار