کد خبر: 202362
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

شرکت دیزل و توربوی MAN آلمان که وابسته به شرکت خودروسازی فولکس واگن است، تمایل دارد به بازار ایران ورود پیدا کند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، ، شرکت آلمانی سازنده ماشین های دیزلی و توربو قصد دارد همکاری هایش را با صنعت خودروسازی ایران از سر گیری کند.

براساس گزارش نشریه الگماینر، گبی بی هانا - معاون و مدیر منطقه‌ای شرکت دیزل و توربو MAN - در مصاحبه ای با اصحاب رسانه، از ایران بعنوان بزرگترین بازار رو به رشد یاد کرد و خاطرنشان کرد:" ما در ایران فعالیت های بسیاری داشته ایم از جمله "مان ایران پاور" که در آنجا آغاز بکار کرد و هم اکنون نیز قصد برگزاری کارگاهی را در آنجا داریم ".

وی همچنین افزود:" شرکت ما درصدد کنار گذاشتن تمامی موضوعات و تحریم های سیاسی علیه ایران  بوده و می خواهد با ایران بعنوان یک بازار بزرگ ، تعامل و همکاری های بیشتری داشته باشد".

شرکت فولکس واگن از سال ۲۰۱۲، زمانی که ۷۵ درصد از حق رأی این شرکت را به دست آورد، سهامدار اصلی شرکتMAN مستقر در آگسبورگ محسوب می‌شود. این شرکت آلمانی سالانه بیش از ۱۵ میلیارد دلار درآمد  و بالغ بر ۵۳ هزار کارمند در سراسر جهان داراست.

اووه لوبر به عنوان مدیر اجرایی شرکت مان آلمان عنوان کرد:" این شرکت قصد دارد پس از ۱۷ سال، به از سرگیری صادرات خودرو به ایران اقدام کند چرا که ایران در سالهای تحریم، به خودروسازان در چین و کره جنوبی روی آورده بود و این امر موجب شده که در سالهای اخیر، ما قادر به سرمایه گذاری  در این کشور نباشیم و سهم خود را در بازار آن از دست بدهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =