کد خبر: 203570
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

مهرماه امسال با سال های گذشته کمی متفاوت بود، مردم شاهد ترافیک کمتری نسبت به زمان مشابه سال های گذشته در روزهای ابتدایی مهر و آن هم صبحگاهی بودند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از عصرایران، به دلیل اینکه فرمانده فعلی نیروی انتظامی تهران بزرگ پیش تر خود سکاندار راهنمایی و رانندگی شهر تهران بوده و با هماهنگی منظمی که رئیس پلیس راهور تهران و همچنین مجموعه شهرداری تهران داشته، با استقرار نیروی فیزیکی و تدابیری برای تقاطع ها و مسیرهای پرتردد شاهد ترافیک کمتری نسبت به سال گذشته علی رغم افزایش ترددها و خودروها بودیم.
برخورد شدید با توقف دوبله در حاشیه معابر و گذرگاه هایی که مراکز اصلی آموزشی در آنها واقع شده اند و کنترل رعایت حق تقدم عابران، هماهنگی با معاونت های شهرداری تهران، حمل و نقل عمومی تهران از علل کاهش ترافیک صبحگاهی تهران در این مدت بود.
برخورد و کنترل شدید بر موتورسواران متخلف، نظارت محسوس و نامحسوس بر سرویس های مدارس نیز از اقدامات پلیس راهور تهران برای تامین امنیت عابران و دانش آموزان بود.
برخورد با تخلفات ساکن، برخورد با تخلفات عبور از مناطق ممنوعه، چراغ قرمز که به دلیل تشدید ترافیک امکان بروز حادثه و ترافیک را بسیار می کند و با همکاری و همیاری مردم با پلیس راهور ناجا، شاهد ترافیک روان و قابل تحملی در سطح شهر تهران بودیم که جای تقدیر از این هماهنگی وجود دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه پلیس با ابتکارات و برنامه‌ریزی خاص در همه نقاط تهران حضور فعال داشته، گفت: این حضور فعال موجب شده که گره ترافیکی خاصی در تهران نداشته باشیم. نجفی با بیان اینکه از نظر آماری بررسی‌ها نشان داد که اول مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ترافیک ۱۰ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: از مردم نیز کمال تشکر را دارم چراکه اگر همراهی آنها نبود، به این مهم دست نمی‌یافتیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    ممنون و تشکر امید است مردم هم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تصادف های زیاد ، اتفاقات ناگوار و ... پیشگیری نمایند.
  • hamed ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
    تاکید میکنم همه جای دنیا شروع فرهنگ سازی با تشدید برخورد پلیس روع میشود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =