کد خبر: 203954
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

پلیس راهور ناجا برای تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های بین‌شهری، محدودیت‌های خاصی در برخی محورهای مواصلاتی از امروز تا شنبه ۱۵ مهرماه به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش اخبار خودرو ،پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور تسهیل در تردد شهروندان با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین‌شهری، محدودیت‌هایی را در بازه زمانی چهارشنبه ۱۲ مهر تا شنبه ۱۵ مهر در جاده‌های کشور به مرحله اجرا خواهد گذاشت. این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:

۱ـ تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ مهر تا ۶ صبح شنبه ۱۵ مهر از محورهای کرج ـ چالوس، هراز ـ فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

۲ـ تردد سواری در محور کندوان: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.

۳ـ وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی): تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

ـ تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۲ مهر و همچنین ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر از محور هراز ممنوع است.

ـ تردد کلیه تریلرها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

ـ تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه ۱۳ مهر تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از محورهای نراق ـ کاشان و کاشان ـ اردهال و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =