کد خبر: 207034
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

براساس شنیده‌های غیررسمی، محصولات جدید مزدا که به بازار ایران عرضه می‌شوند، بسیار متنوع خواهند بود و به زودی معرفی خواهند شد.

به گزارش اخبار خودرو ، با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، بسیاری از خودروسازان جهانی برای حضور در بازار ایران ابراز تمایل کردند. در این بین خودروسازان اروپایی زودتر از رقبای دیگر برای حضور در کشور قرارداد بستند. از سوی دیگر، خودروسازان آسیایی ازجمله ژاپنی‌ها نیز حضور تقریبا چشمگیری در بازار ایران دارند. در این رابطه شرکت مزدا در حال همکاری با گروه بهمن است و قصد دارد همکاری‌های خود را با این خودروساز ژاپنی گسترش دهد.

[caption id="attachment_207035" align="aligncenter" width="341"]محمد ضرابیان: گروه بهمن سهم ٢٠درصدی بازار خودروهای بیش‌از ١٠٠‌میلیون تومان را به خود اختصاص داده است محمد ضرابیان: گروه بهمن سهم ٢٠درصدی بازار خودروهای بیش‌از ١٠٠‌میلیون تومان را به خود اختصاص داده است[/caption]

بر اساس این گزارش محمد ضرابیان ، عضو هیات‌مدیره گروه خودروسازی بهمن در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» در پاسخ‌ به این سوال که درحال‌حاضر گروه بهمن چند مدل از خودروهای هاوال را رونمایی و چرا خودروهای SUV را انتخاب کرده و سراغ خودروهای سدان نرفته است،‌گفت: «در این خصوص باید بگویم به‌صورت‌کلی روند استقبال و تقاضا برای خودروهای SUV در دنیا نسبت به خودروهای سدان بیشتر و بهتر است. در‌همه‌جا خرید خودروهای SUV رو به افزایش است و می‌توان گفت ترند دنیا نیز همین مساله را نشان می‌دهد. به همین دلیل در گروه بهمن انتخابمان این بود که به سمت تولید SUV و خودروهای باکیفیت برویم.»

ضرابیان همچنین در پاسخ به این پرسش که چه محصولات دیگری از خودروهای هاوال قرار است در گروه بهمن به تولید برسد، گفت: «برند هاوال در بسیاری از کلاس‌ها خودروی باکیفیت برای عرضه در بازار دارد. برند هاوال خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ را در سبد محصولات خود در نظر گرفته است. امیدواریم باتوجه به بازار تمام این محصولات را داشته باشیم.»

وی از برنامه تولید شاسی‌بلند هاوال در ایران با هدف افزایش سبد محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: «سه محصول مورد نظر ما برای عرضه به بازار ایران، قطعا عنوان پرفروش‌ترین SUV ها را به خود اختصاص خواهند داد.عضو هیات‌مدیره گروه بهمن درباره مدل‌های مورد نظر گروه بهمن برای تولید و عرضه تصریح کرد:«H2ی، H6 و H9 سه محصولی هستند که برای عرضه در بازار ایران توسط گروه بهمن در نظر گرفته شده‌اند.»

بر اساس این گزارش، عضو هیات‌مدیره گروه بهمن با بیان اینکه این شرکت نخستین خودروساز سبز کشور است، تصریح کرد: «با تولید نزدیک به ۶٠ هزار دستگاه وانت و ٧٠هزار دستگاه سواری سهم ٢٠درصدی از بازار خودروهای بیش‌از ١٠٠‌میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.»

وی به رتبه یک در زمینه کیفیت در بخش سواری اشاره و تاکید کرد: «در سال جاری، تولید خودروهای سواری در بهمن موتور، صددرصد افزایش خواهد یافت.»

ضرابیان شرکای تجاری گروه بهمن را شرکت‌هایی همچون فاو(FAW)، مزدا، ایسوزو ، هاوال و مکسوس اعلام و اظهار کرد: «این گروه خودروسازی در سال ٢٠١٧ اقدام به معرفی خودروهایی مانند B30، یک مدل خودروی تجاری ایسوزو و کاپرا ٢ کرد و به‌زودی از سری جدید ایسوزو رونمایی خواهد شد.»

این گزارش نشان می‌دهد ارتباط گروه بهمن با مزدا همچنان پابرجاست. مزدا همکار قدیمی و ۶۰ساله گروه بهمن، در ایران فقط با این گروه خودروساز همکاری می‌کند و همچنان این همکاری ادامه خواهد داشت.

براساس شنیده‌های غیررسمی، محصولات جدید مزدا که به بازار ایران عرضه می‌شوند، بسیار متنوع خواهند بود و به زودی معرفی خواهند شد.

بر این اساس مزدا خودروهای مسافرتی، سواری و SUV تولید می‌کند و به احتمال زیاد سال آینده خودروی دیگری از مزدا در خط تولید گروه بهمن قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش بهمن‌موتور به دنبال آن است با تیراژ بالا و بالاترین کیفیت محصولات مناسبی را به بازار عرضه کند. درواقع هدف گروه بهمن افزایش تیراژ خودروهای با‌کیفیت است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    خودرو ساز؟؟؟!!!!!!!!!!!! منظور از خودورو ساز نصب باد در داخل تایر است احتمالا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =