کد خبر: 212271
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر از تصویب طرح جدید ترافیک تهران در فرمانداری خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ فروردین می تواند اجرایی شود.

به گزارش « اخبار خودرو » ،محمد قانبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس‌،از تصویب طرح جدید ترافیک در فرمانداری خبر داد و گفت:‌این طرح از ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جدید و مصوباتش به تأیید فرمانداری رسید گفت: شورای اسلامی شهر تهران مواردی که هیأت تطبیق در نظر داشت را لحاظ کرد.

به گفته قانبیلی طرح ترافیک جدید با اصلاحات برای اجر به شهرداری ابلاغ می‌شود.

عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر با بیان اینکه طرح مصوب و اجرایی می‌شود گفت: شهرداری مکلف به اجرای آن است اما زمانش در دست آنهاست و به شهرداری برمی‌گردد.

وی تأکید کرد: شهرداری اگر امکانات را داشته باشد از ۱۵ فروردین می‌تواند این طرح را اجرا کند اما در صورتی که زیرساخت‌ها آماده نباشد بستگی به نظر خود شهرداری دارد.

عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر ادامه داد: از ۵ موردی که هیئت ایراد گرفته بود، سه مورد را اصلاح کرده بودند و روی دو مورد دیگر اصرار نکردند.

قانبیلی در خصوص الباقی ایردات هیئت تطبیق، گفت: به نظر می‌رسید، می‌خواهند روی دو مورد باقی در مصوبه خود اصرار کنند، اما از آنجایی که در متن نیاورده بودند، این طور تلقی می‌شود که نظر هیئت تطبیق را پذیرفته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =