نمایشگاه خودرو

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز بعدازظهر امروز به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 به گزارش اخبار خودرو ، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز بعدازظهر امروز به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که این دوره به‌دلیل ممنوعیت واردات خودرو، مورد استقبال شرکت‌های واردکننده قرار نگرفته و آن‌ها  از حضور در این نمایشگاه انصراف داده‌اند. 
بر این اساس از شرکت‌های حاضر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز می‌توان به گروه صنعتی ایران‌خودرو و نمایندگی‌های فروش این شرکت در استان فارس، گروه خودروسازی سایپا و تمام‌ شرکت‌های زیرمجموعه ازجمله پارس‌خودرو، سایپادیزل، سایپا-‌سیتروئن، سایپایدک، زامیاد، امدادخودرو، خدمات فنی رنا، سرمایه‌گذاری بیمه سایپا، به‌همراه 14نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش سایپا در استان فارس، مدیران خودرو و خودروسازی کارمانیا اشاره کرد. شرکت مدیران خودرو نیز در نمایشگاه شیراز از حضور قدرتمندانه‌ای دارد. 
همچنین از غایبان اصلی این دوره می‌توان از کرمان‌موتور یاد کرد که باتوجه به حضور سایر خودروسازان داخلی، عدم حضور این خودروساز از جذابیت‌های نمایشگاه خودرو شیراز کاسته است. گفتنی است برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی در استان‌های بزرگ کشور، سبب می‌شود علاوه‌بر استقبال بازدیدکنندگان از آن، فرصت‌های شغلی زیادی برای نیروی انسانی استان مورد نظر و همچنین استان‌های همجوار ایجاد شود. ازهمین‌رو می‌توان گفت ‌نمایشگاه خودرو شیراز همواره یکی از مهم‌ترین اتفاقات خودرویی کشور به‌شمار می‌رود. بنابراین برخی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه اقدام به معرفی محصولات جدید خود می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز شاهد معرفی و رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو و خودروسازی سایپا نیز باشیم. 
باتوجه به این‌که مدتی است تصاویری از سمند و رانا فیس‌لیفت‌شده در فضای مجازی منتشر شده است، انتظار می‌رود ایران‌خودرو این فرصت را غنیمت شمرده و این دو محصول جدید خود را به‌صورت رسمی در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز به بازار 
معرفی کند. همچنین گروه خودروسازی سایپا که پیش از این از حضور پررنگ خود در نمایشگاه خودرو شیراز خبر داده بود، طبق روال گذشته با سبد کاملی از محصولات خود ازجمله کوئیک، سراتو آپشنال، ساینا اتوماتیک، آریوتاکسی، سیتروئن C3‌، گروه چانگان شامل مدل‌های CS35 ، XT Eado، گروه برلیانس شامل مدل‌های H330، H320 Cross، H220، H230 تاکسی، ساندرو استپ‌وی، ریچ، پادرا، درکا، استرالیس، ون مسافربری، فوتون ۶ و ۵/۸ تن و کشنده 480KX پا به نمایشگاه خودرو شیراز خواهد گذاشت. اما از آن‌جایی‌که قرار است سایپا در این دوره از جدیدترین محصول خود نیز پرده‌برداری کند، احتمال می‌رود زوتی T600 خودرویی باشد که برای اولین‌بار توسط گروه خودروسازی سایپا به نمایش عموم درآید. 
اما نکته قابل توجه درخصوص این خودرو این است که پیش از این، ریگان‌خودرو، کوپا T210 را که در بازار چین با نام زوتی T600 شناخته می‌شود، به بازار معرفی کرده و در حال حاضر این خودرو روی خط تولید ریگان‌خودرو در بم قرار دارد. حال باید منتظر ماند تا دید سرنوشت این کراس‌اوور تازه‌وارد به بازار چه خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =