در پاسخ به‌بخش نخست سوال شما می‌توان گفت این حالت ناشی از بروز اشکال درسیستم سوخت‌رسانی است. به‌بیان دیگر اگر در قطعه انژکتور یا در مسیر سوخت اشکالی وجود داشته باشد، این مشکل ایجاد می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو​»، در پاسخ به‌بخش نخست سوال شما می‌توان گفت این حالت ناشی از بروز اشکال درسیستم سوخت‌رسانی است. به‌بیان دیگر اگر در قطعه انژکتور یا در مسیر سوخت اشکالی وجود داشته باشد، این مشکل ایجاد می‌شود. برهمین اساس باید سیستم بررسی و ECU مجدد راه‌اندازی شود. اما درپاسخ به‌بخش دوم سوال شما باید گفت، دردرجه نخست اگر سنسورهایی چون دمای‌موتور و دمای‌هوا معیوب شده باشد، چنین مشکلی ایجاد می‌شود و در دورهای پایین‌ موتور نامیزان کار می‌کند که برای رفع آن باید سنسورهای مذکور تعویض شوند. اما وجود مشکل به‌رغم تعویض سنسورها، می‌تواند ناشی از مواردی باشد که در ادامه به‌آن‌ها اشاره می‌شود:   در پیشرانه موتورسیکلت‌های انژکتوری پیچ تنظیم هوای ورودی تعبیه شده که اگر تنظیم این پیچ به‌هم خورده باشد، برای رفع مشکل باید به‌حالت استاندارد بازگردد. 
البته این نکته را فراموش نکنید که برای عیب‌یابی موتورسیکلت‌های انژکتوری تنها باید به‌نمایندگی مربوطه مراجعه کنید تا عیب‌یابی و رفع مشکل به‌صورت تخصصی صورت گیرد.   اگر ECU موتور با اشکال مواجه شده باشد می‌تواند در به‌وجود آمدن این مشکل تاثیرگذار باشد، بنابراین باید این قطعه توسط تکنسین مربوطه بررسی و پس از آن راه‌اندازی شود. 
همچنین این نکته را در نظر داشته باشید اگر سنسور دریچه‌گاز موتورسیکلت شما با مشکل مواجه شده باشد، در به‌وجود آمدن چنین‌مشکلی تاثیرگذار است. بنابراین باید ECU به‌دستگاه عیب‌یاب متصل شود تا درصورت معیوب بودن سنسور این قطعه تعویض شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =