کد خبر: 228479
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
پژو 308

با گذشت حدودا 3 سال از معرفی نسل آخر پژو 308، احتمال معرفی نسل جدید این هاچ‌بک بیش‌از پیش است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، با گذشت حدودا 3 سال از معرفی نسل آخر پژو 308، احتمال معرفی نسل جدید این هاچ‌بک بیش‌از پیش است. همچنین به‌دلیل آنکه کلاس خودروهای رده C در بازار اروپا از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و گزینه‌های جذابی در این رده موجود است، احتمال عرضه نسل جدید پژو 308 بیش از هر زمان دیگری می‌رود. بر این اساس احتمالا این محصول با تغییرات چشمگیر در‌حال آماده‌سازی است.
این خودرو از پلت‌فرم به‌روز‌ شده EMP2 پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد که البته در نسل فعلی 308 هم به‌کار رفته است.  نسخه‌های عادی این خودرو دارای قوای محرکه الکتریکی شده و کم‌مصرف‌تر خواهند بود اما نکته جالب‌توجه تولید نسخه پرفورمنس هیبرید از 308جدید است. برخی منابع اعلام کرده‌اند 308جدید از سه پیشرانه برای تریم پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد. این مجموعه شامل یک پیشرانه 1.6لیتری توربو و دو واحد الکتریکی خواهد بود که از این نظر شبیه 3008 پلاگین- هیبرید است. 
طبق شنیده‌ها هاچ‌بک پژو قدرتی بیش‌از 300اسب‌بخار و سیستم چهارچرخ  محرک خواهد داشت تا در برابر فولکس‌واگن گلف R جدید حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. بخش تازه‌تاسیس مهندسی پژو اسپرت PSE مسئول تولید این خودرو خواهد بود. از دیگر تغییرات نسخه پرفورمنس 308 جدید می‌توان به سیستم تعلیق سفت‌تر و ترمزهای بزرگ‌تر اشاره کرد. البته این خودرو پسوند GTi را ندارد زیرا این نام احتمالا مختص 208 جدید خواهد بود. اما انتظار می‌رود نسخه‌های عادی این خودرو با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی مرسوم عرضه شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

آخرین اخبار