کد خبر: 228669
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
بازسازی دوج ‌چلنجر

به‌تازگی یک کلکسیونر در ایالات ایلینوی آمریکا اقدام به بازسازی یک دستگاه دوج چلنجر2013 براساس نسخه معروف دایتونا مدل 1970 کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،به‌تازگی یک کلکسیونر در ایالات ایلینوی آمریکا اقدام به بازسازی یک دستگاه دوج چلنجر2013 براساس نسخه معروف دایتونا مدل 1970 کرده است.

بدنه این مدل ویژه با ‌ الهام‌ از خودرو کلاسیک چارجر دایتونا تیونینگ شده و تنها سه‌هزار کیلومتر کار کرده است. 
دوج چارجر دایتونا نخستین‌بار در سال ۱۹۶۹ معرفی و فقط ۵۰۱ دستگاه از آن ساخته شد. این خودرو عضلانی از پیشرانه‌ 7 لیتری 8سیلندر HEMI استفاده می‌کرد و در سال ۱۹۷۰، اولین‌بار رکورد سرعت ۲۰۰ مایل‌بر‌ساعت (۳۲۲ کیلومتر‌بر‌ساعت) را در مسابقات ناسکار شکست. این چلنجر مدل 2013 نیز به پیشرانه استاندارد
5.7 لیتری V8 همی با قدرت ۳۷۲اسب‌بخار و جعبه‌دنده‌‌ 5 سرعته اتوماتیک برای انتقال قدرت به چرخ‌های عقب مجهز است.

رینگ‌های ۲۰اینچی و تایر‌های گودیر نیز زیبایی خاصی به نمای جانبی این خودرو بخشیده‌اند. تغییرات درون کابین شامل تودوزی سفید با دوخت قرمز و نوشته‌های دایتونای قرمز‌رنگ روی پشت‌سری‌هاست که نمای خاص و زیبایی به آن می‌بخشند. از دیگر تغییرات کابین می‌توان به دسته‌دنده‌ طرح‌دار، سانروف، صندلی‌های برقی، فرمان با عملکرد چند‌کاره، سامانه‌ صوتی با هفت بلندگو و صفحه‌نمایش 5.6 اینچی اشاره کرد. کمپانی دوج در سال ۲۰۱۶، رسما مدل‌ها‌ی چلنجر T/A و چارجر دایتونا را برای یاد‌بود این ستاره معرفی کرد که البته دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه فردی هستند. البته این خودرو به صورت دست‌ساز توسط یک مجموعه‌دار گردآوری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =