کد خبر: 229419
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
لکسوس IS

لکسوس به‌تازگی از نسل چهارم IS رونمایی کرده است. این سدان سایزکوچک ژاپنی از سال 1998 میلادی تاکنون تولید و عرضه شده و قرار است به زودی جدیدترین نسخه آن برای سال 2021 راهی بازارهای جهانی شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،لکسوس به‌تازگی از نسل چهارم IS رونمایی کرده است. این سدان سایزکوچک ژاپنی از سال 1998 میلادی تاکنون تولید و عرضه شده و قرار است به زودی جدیدترین نسخه آن برای سال 2021 راهی بازارهای جهانی شود.

با نگاهی به چهره این خودرو می‌توان دریافت طراحان لکسوس به قواعد کلی زبان طراحی‌های پیشین مقید بوده و اصالت را در این محصول جدید نیز به خوبی حفظ کرده‌است. اما نکته قابل‌تامل درخصوص این محصول آنکه فضای داخل کابین تغییر نکرده و با همان طرح قبلی به نمایش در آمده است.

نسل جدید IS مانند گذشته دارای دو پیشرانه‌ ۲لیتر توربو و 3.5 لیتر تنفس طبیعی است که در سه مدل با قدرت‌های متفاوت عرضه می‌شود. ارزان‌ترین نسخه با موتور ۲لیتر چهار سیلندر، ۲۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور دارد.

لکسوس IS 300 AWD مجهز به پیشرانه V6 با حجم موتور 3.5 لیتر، قدرت ۲۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون‌متر دارد؛ درحالی‌که مدل پرچم‌دار با کد IS 350 دارای ۳۱۱ اسب‌بخار و ۳۸۰ نیوتون‌متر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =