کد خبر: 229520
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

سئات که از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن است، سال گذشته از کانسپت موتورسیلکت برقی با نام eScooter 125 رونمایی کرد اما اکنون خبر از تولید نسخه تجاری آن را داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سئات که از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن است، سال گذشته از کانسپت موتورسیلکت برقی با نام eScooter 125 رونمایی کرد اما اکنون خبر از تولید نسخه تجاری آن را داده است. درواقع این محصول بخشی از پروژه MO به‌عنوان برند حمل‌ونقل شهری سئات خواهد بود. طبق اعلام مدیران شرکت، این محصول برای استفاده آسان و ترددهای شهری راحت‌تر طراحی و تولید شده است. 
موتور الکتریکی این محصول به لطف باتری‌های 5.6 کیلووات ساعتی حدود 12اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. ظرفیت باتری‌ها به‌راحتی با یک بار شارژ تا 125‌کیلومتر مسافت را تضمین می‌کنند. گشتاور 240‌نیوتون‌متری این موتورسیکلت برقی شتاب صفر تا 50 کیلومتر برساعت را در 3.9 ثانیه فراهم می‌کند. در ضمن سرعت نهایی محصول جدید سئات 95 کیلومتر برساعت است. یکی از قابلیت‌های جالب این پروژه باتری ماژولی‌ است که می‌توان آن را از بدنه موتور جدا و به شارژر داخل خانه متصل کرد. 
سئات مدعی شده تمهیدات ویژه‌ای را برای مشتریان سازمانی خود در نظر گرفته است. به این صورت که باتری‌های از قبل شارژشده‌ای را برای بالا بردن سرعت کاربردی در اختیارشان قرار می‌دهد. موتورسیکلت MO 125 سه حالت رانندگی شهری، اسپرت و اکو دارد. حتی حرکت در دنده عقب نیز یکی از حالات تعبیه‌شده در آن است. سئات این موتورسیکلت را با سه رنگ موسوم به قرمز Daring، آلومینیومی و سفید Oxygen راهی بازار خواهد کرد. محفظه کلاه ایمنی راکب و سرنشین پشتی جایی زیر صندلی تعبیه شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار