کد خبر: 229840
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
ZS فیس‌لیفت

به ‌تازگی کمپانی ام‌جی نسخه فیس‌لیفت ZS را در بریتانیا معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی کمپانی ام‌جی نسخه فیس‌لیفت ZS را در بریتانیا معرفی کرد. در بخش جلو ZS فیس‌لیفت، جلوپنجره‌ بازطراحی شده است البته چراغ‌های LED جدیدی به همراه سپر جلوی اسپرت‌تر با چراغ‌های مه‌شکن جدید به چشم می‌خورد.

تغییرات ظاهری این خودرو در قسمت عقب هم با سپر تهاجمی‌تر و چراغ‌های جدید ادامه یافته است. ZS فیس‌لیفت همچنین از رینگ‌های جدید، قطعات همرنگ بدنه بیشتر و تریم‌های آلومینیومی برخوردار است. 
در کابین، صفحه آمپر دیجیتالی جدیدی جلب‌توجه می‌کند که البته فقط در تیپ بالارده Exclusive ارائه می‌شود. با این‌حال همه تیپ‌های این خودرو به نمایشگر بزرگ‌تر 10.1اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز شده‌اند که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، با استفاده از متریال باکیفیت در داشبورد نرم‌تر شده است درحالی‌که دکمه‌های روی پانل میانی داشبورد، تریم داخلی و زیرآرنجی جلو هم جدید هستند. 


این خودرو برای تامین نیرو از یک پیشرانه ۱.۵لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید نیرویی معادل 105‌اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 175‌نیوتون‌متری را دارد. این موتور به یک جعبه‌دنده 5سرعته‌دستی متصل شده است که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. ZS طبق معیارهای WLTP به‌صورت ترکیبی در هر یک‌صد کیلومتر تنها ۶.۸‌لیتر بنزین مصرف می‌کند.

نسخه فیس‌لیفت ام‌جی ZS هم‌اکنون با قیمت پایه ۱۵‌هزار و ۴۹۵ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود ام‌جی پس از عرضه ZS جدید به بازار بریتانیا، این محصول جدید را به سایر بازارهای هدف نظیر برخی کشورهای آسیایی نیز عرضه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =