کد خبر: 229978
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

یکی از مشکلات رایج در خودروهای داخلی لرزش فرمان درسرعت‌های خاصی است. همواره با مواجه شدن با چنین ‌مشکلی ذهن مالک خودرو درابتدا معطوف به ‌بالانس نبودن رینگ و لاستیک می‌شود. 

به گزارش «اخبار خودرو»،یکی از مشکلات رایج در خودروهای داخلی لرزش فرمان درسرعت‌های خاصی است. همواره با مواجه شدن با چنین‌ مشکلی ذهن مالک خودرو درابتدا معطوف به ‌بالانس نبودن رینگ و لاستیک می‌شود. 
این درحالی‌است که این عیب از سیستم‌های دیگر خودرو نشأت می‌گیرد و اگر فرمان خودرو در سرعت مشخصی شروع به‌لرزش می‌کند، ابتدا باید سیستم تعلیق بررسی شود. زیرا درصورت فرسوده شدن یا ایراد هر یک از اتصالات سیستم تعلیق این مشکل نمایان خواهد شد. همچنین درصورتی که لاستیک بالانس باشد، اما فشار باد آن تنظیم نباشد یا دیواره آن دچار ترک شده باشد، فرمان خودرو درسرعت‌های خاصی دچار لرزش می‌شود. 
گاهی نیز ممکن است در اثر خرابی دیسک‌ترمز، پلوس‌ها یا رینگ این مشکل در خودرو رخ دهد. فراموش نکنید عمده‌ دلیلی که سبب لرزش فرمان می‌شود، کیفیت پایین سطح جاده‌هاست که شک فراوانی به‌سیستم تعلیق وارد می‌کند. بنابراین باید حین رانندگی، به‌دست‎اندازها توجه بسیاری داشته باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =