مرسدس‌بنز

پس از ماه‌ها انتشار تصاویر جاسوسی و چند تیزر رسمی، مرسدس‌بنز این بار با یک ویدئو اختصاصی برخی جزئیات کابین و قابلیت‌های پیشرفته نسل آتی S کلاس را رونمایی و تشریح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از ماه‌ها انتشار تصاویر جاسوسی و چند تیزر رسمی، مرسدس‌بنز این بار با یک ویدئو اختصاصی برخی جزئیات کابین و قابلیت‌های پیشرفته نسل آتی S کلاس را رونمایی و تشریح کرد. همان‌طور که پیش از این نیز مشخص بود، کابین نسل جدید S کلاس کاملا متحول شده است و تقریبا هیچ وجه اشتراکی با نسل کنونی (W222) نخواهد داشت. نمایشگر بزرگ 12.8 اینچی حاضر درقسمت میانی داشبورد را می‌توان شاخص‌ترین ویژگی مرسدس‌بنز S کلاس جدید (W223) دانست. 
این نمایشگر به‌نوعی نقش اتاق فرمان را ایفا کرده و به‌لطف آن 27 دکمه و کنترل‌کننده فیزیکی حذف شده است. اگرچه در مرسدس‌بنز S کلاس 2021 روشن کردن چراغ‌ها و برف‌پا‌کن همچون گذشته خواهد بود، اما کنترل اکثر امکانات و تجهیزات از طریق نمایشگر لمسی مرکزی، کشیدن دست روی سطوح لمسی، ژست‌های حرکتی و فرمان‌های صوتی خواهد بود. همچنین سیستم تهویه‌مطبوع یکی از معدود تجهیزاتی است که به‌منظور دسترسی سریع و راحت، برای آن کنترل‌کننده اختصاصی درنظر گرفته شده است؛ دکمه‌های مربوط به‌این سیستم در زیر نمایشگر بزرگ سیستم اینفوتینمنت قرار دارند. 
همچون اکثر مدل‌های روز، در پشت فرمان نسل بعدی مرسدس S کلاس نیز از یک نمایشگر دیجیتال برای ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده استفاده خواهد شد. در ردیف عقب نیز سه‌نمایشگر دیگر برای سرنشینان تعبیه شده است تا مجموع نمایشگرهای این سدان لوکس و پرچمدار به 5 عدد برسد. براساس برنامه‌ریزی‌ها مرسدس‌بنز در ماه سپتامبر امسال (شهریور) از نسل جدید S کلاس پرده‌برداری خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =