کد خبر: 230080
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
نیسان آریا

به‌تازگی این برند ژاپنی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آریا با ظاهری بسیار شبیه نمونه مفهومی پرده‌برداری کرد. نیسان آریا در دو مدل با یک موتور روی محور جلو یا دو موتور به‌صورت دو دیفرانسیل، تولید خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پاییز سال گذشته نیسان با رونمایی از شاسی‌بلند مفهومی آریا در نمایشگاه خودرو توکیو موجب شگفتی همگان شد. اکنون زمان آن رسید که شاهد معرفی نسخه نهایی این محصول باشیم.

به‌تازگی این برند ژاپنی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آریا با ظاهری بسیار شبیه نمونه مفهومی پرده‌برداری کرد. نیسان آریا در دو مدل با یک موتور روی محور جلو یا دو موتور به‌صورت دو دیفرانسیل، تولید خواهد شد. نسخه‌ ارزان‌تر، ۲۱۵اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰نیوتون‌متر گشتاور خواهد داشت که برای مصارف شهری و خانوادگی، راضی‌کننده خواهد بود.

مدل دوموتوره، قدرت ۳۸۹اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۰نیوتون‌متر فراهم خواهد کرد تا شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت در 7.5 ثانیه میسر شود. این خودرو همچنین می‌تواند حدود 12.5ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت برسد که برای یک شاسی‌بلند برقی ایده‌ال است. مدل پایه نیسان آریا، همراه باتری‌های ۶۵ کیلووات ساعتی تولید می‌شود اما امکان سفارش باتری‌های ۹۰کیلووات ساعت با شعاع حرکتی ۴۸۳ کیلومتر نیز وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =