کد خبر: 230600
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
پانامرا

پورشه که به‌دنبال ثبت رکورد تازه و عملکرد بهتر پانامرا در مقابل مرسدس‌بنز AMG GT 63 است، به تازگی از رکوردشکنی سدان جدید خود در پیست نوربرگ‌رینگ خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پورشه که به‌دنبال ثبت رکورد تازه و عملکرد بهتر پانامرا در مقابل مرسدس‌بنز AMG GT 63 است، به تازگی از رکوردشکنی سدان جدید خود در پیست نوربرگ‌رینگ خبر داد.

به گفته پورشه، این سریع‌ترین سدان چهاردر یعنی پانامرا در کلاس خودروهای پرفورمنس خواهد بود. نسخه جدید پانامرا حدود ۱۳ ثانیه سریع‌تر از پانامرا توربو است که در سال ۲۰۱۶ رکورد خود را ثبت کرد. لارس کرن پشت فرمان هر دو نسخه قرار داشته و پورشه زمان‌های خود را در هر دو بخش این پیست مشهور ثبت کرده است.

پانامرای جدید مسیر کوتاه‌تر نوربرگ‌رینگ را در ۷ دقیقه و 25.5 ثانیه طی کرد. رکورددار قبلی مرسدس‌بنز AMG GT 63 S بود که یک دور این پیست را در ۷ دقیقه و 25.41 ثانیه طی کرد. البته این خودرو در مسیر طولانی‌تری رکورد ۷ دقیقه و 30.11 ثانیه‌ای را به جای گذاشته است. پورشه فعلا جزئیات فنی این خودرو را منتشر نکرده اما انتظار می‌رود در بخش شاسی و پیشرانه نیز ارتقا یافته و از سیستم پایداری بهتر و لاستیک‌های سفارشی میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ سود برده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =