کد خبر: 230875
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
رنجروور ایووک

لندروور به‌تازگی دو پیشرانه دیزل هیبرید چهارسیلندر دولیتری از سری اینجنیوم را معرفی کرده است که در رنجروور ایوک ۲۰۲۱ نصب خواهند شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،لندروور به‌تازگی دو پیشرانه دیزل هیبرید چهارسیلندر دولیتری از سری اینجنیوم را معرفی کرده است که در رنجروور ایوک ۲۰۲۱ نصب خواهند شد.

این خودروها ۱۶۱ و ۱۹۷اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند که برای محصولی در ابعاد ایووک مناسب است. موتور/ژنراتور ۴۸ولتی در هر دو مدل در دسترس بوده که البته انرژی بازیافتی ترمزگیزی و شتاب خودرو را به باتری‌ها منتقل یا مصرف می‌کند. میانگین مصرف سوخت مدل ۱۹۷اسب‌بخاری، 5.5لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰کیلومتربرساعتش نیز 8.5ثانیه خواهد بود.

این خودروها از موتور چهارسیلندر دولیتری از قدرت‌های ۲۰۰ و ۲۴۰ و ۳۰۰ اسب‌بخار برخوردار هستند. سریع‌ترین نمونه بانهایت سرعت ۲۵۰کیلومتربرساعت، میانگین مصرف سوخت ۸لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰کیلومتربرساعت 5.6‌ثانیه‌ای دارد. همچنین مدل پلاگین-هیبرید ۳۱۰اسب‌بخار با پیشرانه‌ ‌بنزینی توربوشارژ 5.1لیتری و میانگین مصرف سوخت 8.1لیتر در ۱۰۰کیلومتر عرضه خواهد شد. قرار است رنجروور ایووک دیزل-هیبرید مدل ۲۰۲۱ با قیمت تقریبی ۴۲هزار دلار در انگلستان فروخته ‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =