کد خبر: 230922
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
دیفندر

شرکت تیونینگ لهستانی کارلکس ‌دیزاین اخیرا تصاویر کامپیوتری از یک دستگاه لندروور دیفندر جدید منتشر کرده که نشان می‌دهد پروژه جدید این شرکت به شاسی‌بلند تازه‌وارد بریتانیایی اختصاص دارد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ لهستانی کارلکس‌ دیزاین اخیرا تصاویر کامپیوتری از یک دستگاه لندروور ‌دیفندر جدید منتشر کرده که نشان می‌دهد پروژه جدید این شرکت به شاسی‌بلند تازه‌وارد بریتانیایی اختصاص دارد. 
این پروژه که دنباله‌روی پروژه قبلی این شرکت با نام  Yachting ادیشن برای خودرو مرسدس‌بنز G63 است، با همان‌نام برای دیفندر جدید نیز اجرایی می‌شود. مانند G63 ارتقایافته توسط کارلکس دیزاین، لندروور‌ دیفندر Yatching ادیشن از رنگ بدنه نقره‌ای و نیمه پایینی و سقف با رنگ متفاوت سود برده است. این شاسی‌بلند همچنین دارای طرح ویژه‌ای در پوشش لاستیک زاپاس و نشان‌های سفارشی و نوارهای متمایز روی سقف است. کاپوت، ستون‌ها و بخش‌های پایینی سپر و در‌ها رنگ مشکی به خود گرفته‌اند. اگرچه ظاهر خودرو کاملا برجسته است اما کابین داستان دیگری دارد. زیرا این تیونر مشهور اولویت خود را ارتقای کابین محصولات گوناگون قرار داده است. کارلکس‌دیزاین در کابین این خودرو دو ترکیب کرمی با عناصر چوبی و نسخه کاراملی با عناصر روشن را ارائه می‌کند. هر دو تریم دارای عناصر نقره‌ای برس‌خورده هماهنگ با رنگ بدنه، صندلی‌های جدید، تریم چوب روی پانل در‌ها، کنسول مرکزی و داشبورد هستند. یک فرمان و کف چوبی نیز تکمیل‌کننده تغییرات این دیفندر خاص و برجسته هستند. کارلکس‌دیزاین در این پروژه تنها به ارتقای بخش ظاهری این محصول خواهد پرداخت و برنامه‌ای برای ارتقای فنی این محصول ندارد. حال باید منتظر ماند و دید کارلکس‌دیزاین تا زمان معرفی رسمی این محصول، تغییرات دیگری را برای آن درنظر خواهد گرفت یا خیر!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =