کد خبر: 231093
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مرسدس‌بنز SL

از مدت‌ها قبل تصاویر جاسوسی نسل جدید مرسدس‌بنز کلاس SL منتشر شده که نشان می‌دهد این رودستر آلمانی پس از طی فرایند تست و بررسی پیش‌از تولید، در یک قدمی عرضه به بازار قرار گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،از مدت‌ها قبل تصاویر جاسوسی نسل جدید مرسدس‌بنز کلاس SL منتشر شده که نشان می‌دهد این رودستر آلمانی پس از طی فرایند تست و بررسی پیش‌از تولید، در یک قدمی عرضه به بازار قرار گرفته است.

البته به‌تازگی مشخص شد SL جدید توسط بخش پرفورمنس مرسدس توسعه یافته و با نام مرسدس بنز-آام‌گ به بازار عرضه خواهد شد. اخیرا طراحان صنعتی دست‌به‌کار شده‌اند و براساس تصاویر جاسوسی این خودرو که با پوشش استتاری سنگین به نمایش درآمده است، رندرهای دیجیتالی نزدیک به واقعیت را طراحی کرده‌اند. این رندرها شکل کلی SL جدید  با کاپوت کشیده را به‌خوبی به تصویر کشیده‌اند اما طراحی چراغ‌های جلو ممکن است چندان دقیق نباشد. با این‌حال طراحی پروفیل جانبی عضلانی‌تر و نرم‌تر از نسل کنونی است. نسل آینده SL روی پلت‌فرم MSA مشترک با نسل بعدی کوپه اسپرت AMG GT ساخته می‌شود اما بااین‌حال برخلاف GT، در SL جدید تعادل کاملی بین حالت اسپرت و راحتی در مسافت‌های طولانی برقرار می‌شود.

همچنین در این نسل سقف جمع شونده فلزی با نمونه پارچه‌ای جایگزین خواهد شد. تاکنون به‌طور رسمی اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌های SL جدید اعلام نشده است اما لیست موتورهای این رودستر آلمانی می‌تواند شامل یک ۳لیتری 6سیلندر خطی با ۴۳۰اسب‌بخار قدرت، یک ۴لیتری V8 تویین‌توربو با ۵۲۰اسب‌بخار قدرت و یک موتور هشت‌سیلندر ۶۱۰‌اسب‌بخاری برای مدل SL63 باشد. همچنین احتمال تولید نسخه پرچم‌دار و پلاگین-‌هیبرید SL73 با حدود ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت هم وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =