کد خبر: 231116
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
جنرال موتورز

مری بارا، مدیرعامل جنرال‌موتورز به‌تازگی از تلاش این شرکت برای عادی‌سازی شرایط ارزش سهام این شرکت خبر داد و گفت شرکتش برای ترمیم شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود، هدفگذاری کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،مری بارا، مدیرعامل جنرال‌موتورز به‌تازگی از تلاش این شرکت برای عادی‌سازی شرایط ارزش سهام این شرکت خبر داد و گفت شرکتش برای ترمیم شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود، هدفگذاری کرده است. 
البته او به‌این نکته نیز اشاره کرد که تغییرات حاصل از اجرایی شدن این موارد را نمی‌توان در کوتاه‌مدت مشاهده کرد؛ بلکه برنامه‌ریزی آن‌ها روی استراتژی بلندمدت است. 
بارا در کنفرانس RBC پس از ابراز امیدواری از بابت بازگشت شرایط صنعت‌خودرو به‌دوران مطلوب خود و افزایش فعالیت آن در چین گفت: «ما از این شرایط رو به‌ترمیم استقبال می‌کنیم و انتظار داریم که این روند در اکثر بازارها مشاهده شود.» هفته گذشته مقامات مسئول در این شرکت از این بابت نگران بودند که چرا قیمت خودرو صفرکیلومتر برای مصرف‌کننده در ماه آگوست به‌ناگهان افزایش یافته و البته به‌دنبال آن قیمت انواع مدل دست‌دوم خودرو نیز با افزایش مواجه شده و درعین‌حال بازهم فروش این نوع از خودروها رشد کرده است. 
روندی که طی ۵۱ سال گذشته در آمریکا تجربه نشده و به‌طور قطع این شرایط بی‌تاثیر از کاهش رفت‌وآمد با وسایل نقلیه عمومی ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹ نیست؛ اما اینکه جنرال‌موتورز اعلام کرده به‌دنبال استراتژی کوتاه‌مدت نیست، سبب می‌شود به‌این باور برسیم که به‌احتمال زیاد نباید منتظر تغییری در قیمت‌گذاری محصولات باشیم. برخی تحلیل‌گران بر این باورند که به‌خاطر فشار بخشی از سهام‌داران جنرال‌موتورز، مسیر تمرکز روی برقی‌ها دراین برند با شدت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =