کد خبر: 231880
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
یونیK

 شرکت چانگان به‌تازگی نخستین تصاویر رسمی از شاسی‌بلند «یونی K» را که پیش‌از این با نام «یونیV» شناخته می‌شد، منتشر کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت چانگان به‌تازگی نخستین تصاویر رسمی از شاسی‌بلند «یونی K» را که پیش‌از این با نام «یونیV» شناخته می‌شد، منتشر کرده است.

ماه گذشته، شرکت چانگان از شاسی‌بلند مفهومی «ویژن V» در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد. اکنون نسخه تولیدی این خودرو به‌نام یونی V، به‌عنوان دومین عضو خانواده یونی پس از «یونی T» رونمایی شد. ابعاد عضو جدید خانواده یونی در مقایسه با یونی T بیشتر است. به‌صورت دقیق‌تر، چانگان Uni-V دارای ۴۸۶۵میلی‌متر طول، ۱۹۴۸میلی‌متر عرض و ۱۷۰۰میلی‌متر ارتفاع است.

فاصله طولی بین محورها نیز به ۲۸۹۰ میلی‌متر می‌رسد. البته ابعاد بدنه نیز مشابه شاسی‌بلند پورشه است. شباهت میان پورشه کاین و چانگان یونی K از نمای کناری و عقب بیشتر به‌چشم می‌خورد. چانگان Uni-K از پیشرانه ۲لیتری توربوشارژ ۴سیلندر بنزینی بهره می‌برد. این پیشرانه با جعبه‌دنده ۸سرعته خودکار ساخت «آیسین» هماهنگ و انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها از طریق آن انجام می‌شود. تاکنون اطلاعاتی درباره قدرت و گشتاور پیشرانه منتشر نشده، اما این پیشرانه در نسخه CS85 دارای ۲۲۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰‌نیوتون‌متر گشتاور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =