کد خبر: 231910
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
آریزو ۵

چری ‌آریزو 5 در بازار کشور تحت برند چری و توسط مدیران‌خودرو عرضه و طی چند سال فعالیت خود در بازار موفق به فروش بسیار خوبی شده است که بخش زیادی از این موفقیت را می‌توانیم مدیون برند معتبر چری در بازارهای بین‌المللی و همچنین سابقه بسیار خوب مدیران‌خودرو در بازار داخلی بدانیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،چری‌آریزو5 در بازار کشور تحت برند چری و توسط مدیران‌خودرو عرضه و طی چند سال فعالیت خود در بازار موفق به فروش بسیار خوبی شده است که بخش زیادی از این موفقیت را می‌توانیم مدیون برند معتبر چری در بازارهای بین‌المللی و همچنین سابقه بسیار خوب مدیران‌خودرو در بازار داخلی بدانیم. این خودرو طی چند سال فعالیت خود در بازار، در دو مدل مختلف و به همراه پیشرانه و جعبه‌دنده متفاوت به مشتریان عرضه شده است که شاید از روی ظاهر نتوان متوجه تغییرات میان آنان شد، اما از نظر فنی و امکانات تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند. 
برای نسخه تنفس طبیعی، پیشرانه چهارسیلندر 1.5‌لیتری در نظر گرفته شده است و قدرتی معادل 116‌اسب‌بخاری تولید می‌کند و گشتاور خروجی آن به حداکثر 141‌نیوتون‌متر می‌رسد. در نسخه توربوشارژ چری آریزو‌5 با استفاده از توربوشارژ در پیشرانه 1.5‌لیتری چهار‌سیلندر خود، می‌تواند خروجی قدرت 147‌اسب‌بخاری و گشتاور 210‌نیوتون‌متری را با جعبه‌دنده اتوماتیک CVT در اختیار مشتریان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =