کد خبر: 234143
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
محمد حسین رزاقی مدیر عامل جدید شرکت نفت سپاهان

محمدحسین رزاقی مدیرعامل سابق شرکت نفت ایرانول روز یکشنبه رسما مدیرعامل شرکت نفت سپاهان شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در مراسم معارفه ای که روز یکشنبه در محل ساختمان مرکزی نفت سپاهان برگزار شد، محمد حسین رزاقی مدیر عامل سابق شرکت نفت ایرانول به عنوان مدیر عامل جدید شرکت نفت سپاهان معرفی گردید و رسما جایگزین صفدر علی اسدی شد.

دراین مراسم که اعضای هیئت مدیره و جمعی ازمدیران شرکت نیز حضورداشتند احسان مجتهدی نیزبه عنوان عضو جدید هیئت مدیره، جایگزین عباس ترابی گردید. دراین مراسم از زحمات 2 ساله اسدی درشرکت نفت سپاهان نیز تقدیربعمل آمد.

رزاقی در دوره مدیر عاملی خود در نفت ایرانول با عملکردی موفق، توانست رکوردهای خوبی در فروش ایرانول ثبت کند. ایشان در سال1399 علی رغم رکود حاکم درفضای اقتصادی کشور و همچنین شیوع کرونا توانست فروش ایرانول را نسبت با سال 1398 حدود 70 درصد افزایش دهد.

رزاقی  در ایرانول در کنار توجه به تأمین نیاز داخل، هدف را افزایش ارزآوری به داخل کشور قرار داده بود که نتیجه این تدبیر رشد ۱۲۵ درصدی صادرات این شرکت تولید کننده روانکار بوده است  که این رشد موجب شد تا ایرانول در بین چهار شرکت بزرگ تولید روانکار درسال 99 صدرنشین شود. 

با انتصاب رزاقی در نفت سپاهان انتظار می رود جهش عمده ای در فروش داخلی و صادراتی این شرکت به ثبت برسد و در نتیجه ارزآوری و افزایش سود سهام سپاهان نیز محقق گردد. 

گفتنی است رزاقی علاوه بر ایرانول دارای سوابق مدیریتی در هلدینگ نفت و گاز پتروفرهنگ، شرکت ایتراک از زیر مجموعه های ایران‌خودرو، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی پتروالفین فناوران نیز می باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =