کد خبر: 234486
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
لینکلن نویگیتور

حسابداری فعالیت ارزشمندی است و بسیاری از اوقات از دلِ داده‌های ذخیره‌شده، اطلاعات نابی به‌دست می‌آید. داده‌ها معمولا دروغ نمی‌گویند و گاهی اطلاعاتی که از داده‌های ذخیره‌شده بیرون می‌آیند، می‌توانند شگفت‌انگیز باشند.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسابداری فعالیت ارزشمندی است و بسیاری از اوقات از دلِ داده‌های ذخیره‌شده، اطلاعات نابی به‌دست می‌آید. داده‌ها معمولا دروغ نمی‌گویند و گاهی اطلاعاتی که از داده‌های ذخیره‌شده بیرون می‌آیند، می‌توانند شگفت‌انگیز باشند. کاری که وبسایت اینشوریفای (Insurify) انجام می‌دهد و نرخ بیمه خودروها را با هم مقایسه می‌کند. درواقع بعد از بالا و پایین کردن و تجزیه‌وتحلیل این داده‌ها مشخص شده است که چه‌خودروهایی و چه‌مدل‌هایی کمترین تصادف و کمترین جریمه را داشته‌اند. همچنین چه‌خودروهایی هرگز از چراغ‌قرمز عبور نکرده‌اند یا برای سرعت بالا جریمه نشده‌اند و هرگز صحنه تصادف را ترک نکرده‌اند و از این اطلاعات فهرستی از خودروها و صاحبانشان به‌دست آمده که کمترین اصطکاک را با قوانین راهنمایی‌ورانندگی داشته‌اند.
این‌طور هم نیست که این خودروها در گاراژ منزل مانده باشند و کیلومترشمارشان بی‌حرکت مانده باشد.
براساس اطلاعات منتشرشده توسط اینشوریفای، 10 مدل خودرو اول از لحاظ کمترین تصادف و خلاف رانندگی در آمریکا و درصد رانندگی با سابقه پاک یعنی بدون تصادف و خلافی عبارتند از شورولت آسترو با 86 درصد، شورولت آپلندر با 85.23 درصد، دوج کاروان با 85.04 درصد، فورد ویندستار با 84.76 درصد، نیسان کوئست با 84.56 درصد، کادیلاک دِویل با 83.74 درصد، تویوتا سیینا با 83.59 درصد، شورولت کوروت با 83.19 درصد، شورولت لومینا با 82.91 درصد و در آخر لینکلن نویگیتور با 82.9 درصد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =