کد خبر: 234741
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مانتا GSe الکترومود کوپه

اوپل مدل مانتا GSe الکترومود را دو ماه پس از انتشار تیزر تبلیغاتی آن عرضه کرد. این نسخه تک برای جشن پنجاهمین سالگرد مانتا ساخته شده؛ اما همچنان زیربرند GSe مخصوص خودروهای برقی قدرتمند این شرکت است.

به گزارش «اخبار خودرو»، اوپل مدل مانتا GSe الکترومود را دو ماه پس از انتشار تیزر تبلیغاتی آن عرضه کرد. این نسخه تک برای جشن پنجاهمین سالگرد مانتا ساخته شده؛ اما همچنان زیربرند GSe مخصوص خودروهای برقی قدرتمند این شرکت است.

بازگشت اوپل به آینده با عرضه مانتا GSe الکترومود کوپه

مانتا GSe تمام‌برقی جدید به‌عنوان نخستین رستومود برقی اوپل، دارای قطعات برقی مدرنی است. درعین حال موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر اصلی جای خود را به‌یک موتور برقی با توان ۱۴۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتون‌متر داده است. با این حال، اوپل جعبه‌دنده چهارسرعته دستی اصلی مانتا را عوض نکرده است. رانندگان همچنین می‌توانند با قرار دادن خودرو در دنده چهار از آن به‌عنوان یک جعبه‌دنده خودکار استفاده کنند. قدرت موتور از یک بسته باتری ۳۱ کیلووات-ساعتی تامین می‌شود که به‌اوپل مانتای GSe جدید اجازه می‌دهد محدوده مسافت ۲۰۰ کیلومتری را طی کند. مانند مدل‌های برقی عادی اوپل، مانتای رستومودشده دارای ترمز احیاکننده و یک شارژر داخلی ۹ کیلووات است که شارژ کامل آن تنها چهار ساعت طول می‌کشد. این خودرو نمایشی به‌رنگ زرد پررنگ درآمده و کاپوت آن مشکی است تا با رنگ بدنه متضاد باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =