کد خبر: 234742
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تسلا رودستر

ایلان ماسک اخیرا از به‌روزرسانی جدیدی برای تسلا رودستر پرده برداشته است که آن را پکیج اسپیس ایکس (SpaceX Pachage) می‌نامد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ایلان ماسک اخیرا از به‌روزرسانی جدیدی برای تسلا رودستر پرده برداشته است که آن را پکیج اسپیس ایکس (SpaceX Pachage) می‌نامد.

معرفی تسلا رودستر با پکیج «SpaceX»

این به‌روزرسانی، به‌این خودرو قابلیت شتاب‌گیری صفر تا 100 کیلومتربرساعت 1.1 ثانیه‌ای را می‌دهد و نسل دوم تسلا رودستر در سال 2017 رونمایی شد و انتظار می‌رود در سال 2022 به‌بازار عرضه شود. نسخه‌ای از این خودرو هم‌اکنون در موزه خودرو پیترسن در لس‌آنجلس به‌نمایش گذاشته شده است. تسلا رودستر به‌موتور سه‌گانه الکتریکی مجهز است که درنسخه استاندارد، شتاب صفر تا 60 مایل آن برابر 1.9 ثانیه است و درصورتی که از لانچ‌کنترل استفاده نکنید، این مقدار به 2.1 ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

معرفی تسلا رودستر با پکیج «SpaceX»

مطابق اعلام تسلا، برد این خودرو 998 کیلومتر یا 620 مایل خواهد بود. نسخه بالاتر تسلا رودستر که به‌بسته اسپیس‌ایکس مجهز است، می‌تواند طی 1.1 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 60 مایل برساعت برسد. البته شتاب‌گیری با این شدت تنها یک بار قابل انجام خواهد بود و پس از آن باید مخازن هوای تسلا رودستر را دوباره با هوای فشرده پر کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =