کد خبر: 234800
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
تویوتا لندکروزر ۷۹

شرکت SVI Engineering متخصص خودروهای زرهی است که در آفریقای جنوبی فعالیت می‌کند و این شرکت یک نسخه جدید از نفربر زرهی Max 3 را که سال گذشته شاهد آن بودیم، عرضه کرده‌ است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت SVI Engineering متخصص خودروهای زرهی است که در آفریقای جنوبی فعالیت می‌کند و این شرکت یک نسخه جدید از نفربر زرهی Max 3 را که سال گذشته شاهد آن بودیم، عرضه کرده‌ است.

تقویت تویوتا لندکروزر ۷۹ با بدنه زرهی

درحالی که نسخه قبلی این خودرو عملا یک وانت پیکاپ بود، جدیدترین محصول SVI یک وسیله نقلیه چندمنظوره است که می‌تواند تا هشت سرنشین را حمل کند. این محصول جدید که SVI Max 3 Troopy نام دارد، یک نفربر ضدگلوله و آماده برای رویارویی با پایان دنیاست. تروپی نیز مانند Max 3 براساس تویوتا لندکروزر سری ۷۰ ساخته شده است. شاید فکر کنید Max 3 Troopy یک وسیله نقلیه نظامی است؛ اما SVI درواقع یک نسخه غیرنظامی از این خودرو زرهی را بدون نقاط نصب تفنگ و توپخانه سنگین عرضه کرده است. برای استفاده از این خودرو نیازی به‌مجوز کمیته ملی کنترل سلاح آفریقای جنوبی نیست و می‌توان از آن درصنایع مختلفی از جمله پلیس ضد شورش و خدمات امنیتی و کاروانی استفاده کرد. Max 3 Troopy از موتور ۴.۵ لیتری توربودیزل V8 با توان ۲۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتون‌متر بهره می‌برد.

تقویت تویوتا لندکروزر ۷۹ با بدنه زرهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =