کد خبر: 235022
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

سفر زمینی به ترکیه و اجاره خودرو در آن می تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد. زیرا این کشور طبیعت زیبایی دارد و با داشتن جاده های متنوع، نیاز شما از سفر را برآورده می سازد.

اگر می خواهید سفر ارزانی به ترکیه داشته باشید و در عین حال تمام جاذبه های گردشگری این کشور را ببینید پیشنهاد می کنیم اینگونه سفر را از دست ندهید. هزینه اجاره خودرو در ترکیه از کرایه تاکسی ارزان تر تمام می شود و در شرایط کرونایی بسیار عقلانی به نظر می رسد.

قیمت اجاره خودرو در ترکیه

شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید یکی از خودروهای شرکت های اجاره دهنده در ترکیه را اجاره کنید قیمت اجاره ماشین در ترکیه به طور میانگین از حدود 200 لیر شروع می شود و بسته به مدل خودروی انتخابی شما قیمت آن افزایش می یابد. به طور مثال هزینه اجاره خودرو هیوندای i20 به صورت روزانه بین 175 لیر تا 220 لیر است که این مقدار با توجه به شرکت اجاره دهنده تغییر می کند. برای اجاره خودرو به به اصل و کپی گواهینامه داخلی و بین المللی، کپی پاسپورت، کپی بلیط رفت و همچنین پرداخت بیعانه نیاز دارید.

شما می توانید خودروهای متنوعی از همه برندهای معروف را در ترکیه اجاره کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در ترکیه

مهم ترین مدرکی که برای اجاره خودرو لازم دارید، داشتن گواهی نامه بین المللی است. دریافت گواهی نامه بین المللی کار سختی نیست و با انجام چند مرحله می توانید از طریق سایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران طی 7 روز به صورت پستی گواهینامه بین المللی خود را دریافت کنید. همچنین می توانید به نمایندگی های کانون جهانگردی مراجعه کنید تا گواهینامه بین المللی خود را به صورت فوری و حضوری دریافت کنید. مدارک لازم به شرح زیر است:

· اصل گواهینامه معتبر ایرانی

· یک قطعه عکس

· اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه

· گواهینامه بین المللی قبلی (اگر همچنان اعتبار دارد)

· پر کردن فرم های مورد نیاز

· پرداخت هزینه

بهترین مقاصد برای سفر در ترکیه

کشور ترکیه شهرهای بسیار زیبایی دارد و شما می توانید انتخاب های متنوعی برای سفر داشته باشید. مقاصدی مانند استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس و... در بین گردشگران طرفداران بیشتری دارند. در ادامه به بررسی بدروم و مارماریس می پردازیم. زیرا این دو مقصد در بین ایرانیان چندان شناخته شده نیستند و در صورت اجاره خودرو می توانید به نقاط طبیعی مختلف در این شهرها دسترسی داشته باشید.

سفر به شهر بدروم ترکیه

بدروم شهری در جنوب غربی ترکیه است در سواحل دریای اژه قرار گرفته است. شهر بدروم به ویژه برای تفریحات تابستانی پیشنهاد می شود. سواحل شنی بدروم سالانه پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا هستند. شهر بدروم در نزدیکی شهرهای دیگر مانند ازمیر و آنتالیا قرار دارد و در صورتی که خودرو اجاره کرده باشید می توانید از آن ها نیز بازدید کنید. اگر قصد دارید با هزینه بسیار کمتری سفر کنید به شما تور بدروم در آژانس هواپیمای مهرپرواز را پیشنهاد می کنیم. شهر بدروم مملو از اقامتگاه ها و هتل ها است. از هتل های لوکس بدروم گرفته تا هتل های ارزان قیمت بدروم در قالب مراکز اقامتی 3، 4 و 5 ستاره. قبل از خرید تور لحظه آخری بدروم می توانید لیست هتل های بدروم را در وبسایت مهرپرواز مشاهده نمایید.

نمایی از شهر زیبای بدروم در ترکیه

سفر به شهر مارماریس ترکیه

مارماریس نیز یکی از شهرهای جذاب ترکیه و کم تر شناخته شده برای ایرانیان است. مارماریس در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته و طبیعت زیبایی دارد. لقب مارماریس، بهشت ترکیه است که نشان از زیبایی و سرسبز بودن این شهر دارد. مارماریس آب و هوای مدیترانه ای دارد. به این معنی که در زمستان معتدل و در تابستان گرم است. بنابراین می توانید در زمستان نیز به این شهر سفر کنید. قایقرانی، خلیج های طبیعی، غارها و... از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا هستند برای سفر ارزان به مارماریس می توانید با تور مارماریس همراه شوید. قیمت تور مارماریس بستگی به نوع هتل انتخابی شما و پرواز مورد نظرتان دارد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تورهای مارماریس متنوعی را ارائه می دهد که می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. مارماریس یک شهر ساحلی زیبا است. بنابراین رزرو هتل های با کیفیت تر برای داشتن سفری بهتر و بهره مندی از ساحل اختصاصی به ویژه در تور مارماریس تابستان می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

گوشه ای از طبیعت زیبای مارماریس

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

آخرین اخبار