کد خبر: 235037
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
تیگو5 توبو

سال 1400 مصادف با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مدیران‌خودرو است  و به‌همین مناسبت این شرکت در نظر دارد برای بزرگداشت این رویداد، مدل محدودی از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی تیگو 5 توربو را به‌بازار عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سال 1400 مصادف با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مدیران‌خودرو است و به‌همین مناسبت این شرکت در نظر دارد برای بزرگداشت این رویداد، مدل محدودی از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی تیگو 5 توربو را به‌بازار عرضه کند. تیگو 5 توربو، خودرویی سریع و چالاک با آپشن‌های به‌روز است که به‌زودی توسط مدیران‌خودرو به‌بازار عرضه خواهد شد.
تا پنج سال پیش، جای خالی یک شاسی‌بلند خانوادگی بزرگ و جادار در میان محصولات مدیران‌خودرو خالی بود و این جای خالی توسط تیگو 5 پر شد. با توجه به‌قیمت‌گذاری منطقی این خودرو، شرایط آن روزهای بازار و تنوع شرایط فروش تیگو 5، این خودرو به‌سرعت جایگاه مناسبی در بازار ایران پیدا کرد و فروش بیش از 40 هزار دستگاه خودرو تیگو 5 در طول پنج سال نشان‌دهنده محبوبیت این خودرو در میان خانواده‌های ایرانی است.
همخوانی جثه این خودرو با نیازهای خانواده‌های ایرانی و برآورده کردن انتظارات آنان از یک خودرو شاسی‌بلند، تیگو 5 را بیش از پیش محبوب ساخت و از طرفی اقدام شرکت مدیران‌خودرو در ارائه به‌موقع دو فیس‌لیفت در طول پنج سال حضور این خودرو در بازار ایران نیز نقش مهمی در حفظ محبوبیت تیگو5 داشت.
در نخستین به‌روزرسانی شرکت مدیران‌خودرو، چراغ‌های جلو خودرو با نمونه جدید جایگزین شد و در فیس‌لیفت دوم، سایز مانیتور خودرو افزایش پیدا کرد و با حذف دکمه‌های تهویه‌مطبوع داخل کابین، تمام دکمه‌های سیستم تهویه‌مطبوع این خودرو به‌صورت دیجیتال به‌مانیتور خودرو افزوده شد. این تغییر، طراحی داخلی تیگو 5 را به‌روزتر کرد.
احساس نیاز برای ایجاد تغییرات اساسی در سیستم انتقال نیرو این خودرو سبب معرفی خودرو تیگو 5 توربو شد و این خودرو که در آن از پلت‌فرم سابق تیگو 5 استفاده شده، به‌موتور 1500 سی‌سی توربو، گیربکس CVT 9 سرعته و فرمان برقی مجهز شده است که احساس خوشایند و متفاوتی را برای سرنشینان به‌همراه می‌آورد.
جایگزینی آنتن قدیمی خودرو با مدل جدید کوسه‌ای، وجود نشان بیستمین سالگرد تاسیس مدیران‌خودرو و مدل محدود، تنها تفاوت‌های ظاهری این دو مدل خودرو است. قیمت و شرایط فروش خودرو تیگو 5 توربو به‌زودی توسط شرکت مدیران‌خودرو اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =