کد خبر: 235201
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
هوروین EK3

این شرکت تیم جدیدی متشکل از عاشقان موتورسیکلت، متخصصان صنعتی و مسابقه‌دهندگان حرفه‌ای از آلمان، چین و اتریش است که با CR6 و CR6 Pro وارد بازار موتورسیکلت‌های برقی سبک شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی شرکت هوروین، موتورسیکلت برقیEK3 (برنده جایزه بهترین طراحی موتورسیکلت‌های برقی در مراسم رد دات دیزاین) را به‌بازار عرضه کرده و این شرکت تیم جدیدی متشکل از عاشقان موتورسیکلت، متخصصان صنعتی و مسابقه‌دهندگان حرفه‌ای از آلمان، چین و اتریش است که با CR6 و CR6 Pro وارد بازار موتورسیکلت‌های برقی سبک شدند.

هوروین EK3 برنده جایزه بهترین طراحی موتورسیکلت‌های برقی

این موتورها با محدوده رانندگی ۱۵۰ کیلومتر، سرعت نهایی ۱۰۵ کیلومتر برساعت و شتاب صفر تا ۶۰ کیلومتر برساعت شش‌ثانیه‌ای، مسیر موفقیت هوروین را هموار کردند. این ارقام به‌لطف توان ۸.۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتون‌متری پیشرانه برقی این موتورسیکلت حاصل شده است. طول EK3 تقریبا ۱.۹ متر، عرض آن ۰.۷ متر، ارتفاعش ۱.۱۳ متر و حداقل فاصله آن از زمین ۱۲ سانتی‌متر است.

هوروین EK3 برنده جایزه بهترین طراحی موتورسیکلت‌های برقی

ارتفاع صندلی این موتورسیکلت از زمین ۷۸ سانتی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۱.۳ متر است. همچنین ترمزهای هیدرولیک، نیروی ترمز را بین دیسک‌های ترمز جلو و عقب توزیع می‌کنند. بنابراین توقف با این موتورسیکلت بسیار سریع و ایمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

آخرین اخبار