کد خبر: 235222
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
خودروهای جدید پلیس

تویوتا هایلوکس و فیات کرونوس خودروهای جدید پلیس گشت بوینس‌آیرس هستند که طی مراسمی با حضور استاندار این منطقه و وزیر امنیت آرژانتین به‌نیروهای پلیس تحویل داده شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا هایلوکس و فیات کرونوس خودروهای جدید پلیس گشت بوینس‌آیرس هستند که طی مراسمی با حضور استاندار این منطقه و وزیر امنیت آرژانتین به‌نیروهای پلیس تحویل داده شدند.

خودروهای جدید پلیس آرژانتین

خرید و به‌کارگیری این خودروها بخشی از برنامه شهرداری سان‌فرناندو موسوم به «طرح تقویت امنیت بوینس‌آیرس» محسوب می‌شود. در این طرح 27 خودرو جدید، شامل 10دستگاه تویوتا هایلوکس و 17 دستگاه فیات کرونوس برای نیروی پلیس این منطقه خریداری شدند. فیات و تویوتا دو برند پرفروش و پرتقاضا در بازار خودرو آرژانتین هستند و در مراسم تحویل خودروهای ذکرشده به‌پلیس شهر، شهردار سان‌فرناندو خوان آندروئتی، فرماندار استان بوینس‌آیرس آکسل کیسیلوف، رئیس اتاق نمایندگان سرجیو ماسا و وزیر امنیت سرجیو حضور داشتند.

خودروهای جدید پلیس آرژانتین

مطابق اطلاعات منتشرشده از سوی سایت Zona Norte Hoy، شهرداری سان‌فرناندو برای خرید این 27 خودرو پلیس بودجه‌ای معادل 116 میلیون و 442 هزار و 684پزو دراختیار داشته است که این بودجه صرف خرید خودرو، چراغ‌های گردان، گلگیرهای تقویت‌شده، جداکننده درون کابین، بلندگو و آژیر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

آخرین اخبار