کد خبر: 235238
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

 آپولوتایر هندوستان سری جدید محصولات خود به نام اندروریس آرتی۲ را معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، آپولوتایر هندوستان سری جدید محصولات خود به نام اندروریس آرتی۲ را معرفی کرد. این سری براساس موفقیت‌های نسل قبلی همین سری طراحی شده است.
این محصولات از عملکرد فوق‌العاده در تمام شرایط آب‌وهوایی، کاهش مقاومت غلتشی و طول عمر پیمایشی بالا برخوردار هستند. البته درکنار این پیشرفت‌ها تولیدکننده مزیت اصلی این محصول یعنی اقتصادی بودن آن را حفظ کرده است.
نسل دوم اندروریس آرتی در اروپا تولید خواهد شد و برای حمل بار در مسافت‌های طولانی و معمولی کاملا مناسب است. البته باتوجه به اخذ تاییدیه‌های معتبر، عملکرد این تایر در شرایط برفی و خیس جاده نیز تضمین شده است، به نحوی که این محصول از معدود تایرهای باری به حساب می‌آید که از نشان سه قله برفی کوهستان برخوردار است. این تایر نسبت‌به نسل قبلی ۱۵ درصد چسبندگی بیشتری دارد. در زمینه توان پیمایشی EnduRace RT 2 به‌دلیل ترکیبات آج لاستیک، کمترین سایش را دارد واکنش نسبت به دما نیز به حداقل رسیده است. باتوجه به این قابلیت‌ها، این تایر زمینه بهتری برای ری‌ترد شدن دارد و حتی براساس ادعای سازنده می‌توان به دفعات بیشتری آن ری‌ترد کرد. حتی ساییدگی در الگوی آج نیز به لطف افزایش منطقه تماس و توزیع فشار یکنواخت، کمک بیشتری به کاهش مقاومت غلتشی کرده است. پوشش جدید آج تایرهای تا یک و نیم برابر نسبت به استانداردهای فعلی اروپا بهتر عمل می‌کند و موجب افزایش مقاومت دربرابر پارگی تایر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

آخرین اخبار