کد خبر: 235239
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
مسابقات سیلوراستون ۵۰۰

پیرلی در نخستین حضور خودروهای ۵۰۰ جی‌تی در پیست سیلوراستون انگلستان به‌عنوان دومین دور برگزاری مسابقات استقامت زیر چرخ تمام شرکت‌کنندگان رفت و نشان داد از لحاظ دوام و عملکرد در سطح استانداردمسابقات فصل ۲۰۲۱ قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، پیرلی در نخستین حضور خودروهای ۵۰۰ جی‌تی در پیست سیلوراستون انگلستان به‌عنوان دومین دور برگزاری مسابقات استقامت زیر چرخ تمام شرکت‌کنندگان رفت و نشان داد از لحاظ دوام و عملکرد در سطح استانداردمسابقات فصل ۲۰۲۱ قرار دارد. رقابت سه‌ساعته که زیر آسمان خاکستری و دمای پایین این پیست تجربه شد، به تیم‌های مرسدس، هاتر، براور، کودریچ، میتشلش و بالون نشان داد از لحاظ تایر مشکلی نخواهند داشت.
مسابقه سیلوراستون ۵۰۰ برای دهمین بار است که برگزار می‌شود. این درحالی است که بسیاری از تیم‌ها و راننده‌ها ترجیح داده‌اند در شرایط فعلی اقدام به شرکت در دهمین دوره نکنند. اگرچه برای هر راننده به غیر از پروتکل‌های بهداشتی مدت زمان مشخصی برای حضور داخل پیست درنظر گرفته شده است. از آنجایی که پنجره‌ای درون کابین این خودروها وجود ندارد، راننده‌ها فرصت کمتری هم برای تعویض تایر دارند، از این‌رو سعی می‌کنند مسافت بیشتری با تایر بگذرانند و درواقع فشار بیشتری به تایر وارد شود.
در مورد تایرهای جدید پیرلی می‌توان این‌گونه گفت پس از معرفی محصول پی‌زیرو DHE برای مسابقات فصل قبل، حالا محصول DHD2 معرفی شده است. البته در طراحی آن تغییراتی اعمال شده و تطبیق‌پذیری آن با خودروهای GT3 افزایش یافته است بنابراین افراد بیشتری از رانندگی با این تایرها راضی هستند.
همچنین پیرلی امسال تایرهای سری DHB را برای خودروهای کلاس GT4 معرفی کرده که جایگزین سری DH سابق می‌شوند. تایرهای سیتراتو WH کماکان به‌عنوان گزینه مخصوص شرایط آب‌وهوای مرطوب پیشنهاد می‌شوند. تمام تایرها باتوجه به نیاز رانندگان قابل‌تنظیم هستند و تضمین شده است صد درصد توان را به چرخ‌ها و به سطح آسفالت منتقل می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =