کد خبر: 235435
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
تویوتا لندکروز 2021

این روزها شاسی‌بلندهای اسپرت ترکیبی یا SUV بر بازار جهان مسلط شده‌اند و با این حال روز به‌روز تعداد شاسی‌بلندهای واقعی که توانایی آفرود داشته باشند، کاهش می‌یابد.

به گزارش «اخبار خودرو»،این روزها شاسی‌بلندهای اسپرت ترکیبی یا SUV بر بازار جهان مسلط شده‌اند و با این حال روز به‌روز تعداد شاسی‌بلندهای واقعی که توانایی آفرود داشته باشند، کاهش می‌یابد.

تویوتا لندکروز 2021؛ در صدر بهترین شاسی‌بلندهای جهان

آخرین نسل از تویوتا لندکروز سری 200 در سال 2021 میلادی تولید شد تا پرونده این شاسی‌بلند قدیمی برای همیشه بسته شود. تویوتا لندکروز سال‌هاست که به‌عنوان اسطوره آفرود در محافل خودرویی شناخته می‌شود و با تکیه بر ابعاد کاربردی و پیشرانه V8 قدرتمند خود، مسیرهایی را می‌پیماید که دیگر رقبایش قادر به‌پیمایش آن‌ها نیستند. تویوتا لندکروز 2021 با وجود قدیمی‌ بودن ساختار، به‌فناوری‌های مختلفی مجهز شده است.

تویوتا لندکروز 2021؛ در صدر بهترین شاسی‌بلندهای جهان

برای مثال دیفرانسیل لغزش محدود با هدف بهینه‌سازی رانندگی، نحوه ارسال قدرت به‌هر چهارچرخ و دو دیفرانسیل خودرو را تحت‌کنترل دارند. سیستم Multi-Terrain Select به‌رانندگان امکان انتخاب از بین پنج حالت رانندگی مختلف را اعطا می‌کند تا همواره بهترین کشش و چسبندگی برای خودرو فراهم شود. پیشرانه 5.7 لیتری لندکروزر 381 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک نیز این قدرت را به چرخ‌ها می‌رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =