کد خبر: 235846
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
DryCycle

به‌نظر می‌رسد DryCycle با استفاده از یک فناوری پیشرفته، براساس نوعی صندلی که افراد مسن و معلول در دوران ویکتوریا از آن استفاده می‌کردند، تولید شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،دوچرخه‌سواری یک راه عالی برای کاهش زمان سفر در ترافیک‌های شهری، کاهش هزینه سوخت و رد پای کربن است. اما بیش‌تر ما با مشاهده نخستین نشانه‌های شرایط بد آب‌وهوایی، به‌سرعت عقب‌نشینی کرده و به‌سمت استفاده از خودروهای راحت و ایمن خود می‌رویم. دقیقا به‌همین دلیل، یکی از علاقه‌مندان به‌دوچرخه‌سواری، دست به‌تولید DryCycle زده است. اگر شما هم علاقه‌مند به‌دوچرخه‌سواری هستید، این وسیله برای شما مناسب است.

موتور «DryCycle»؛ وسیله نقلیه چهارچرخ یا خودرو؟


به‌نظر می‌رسد DryCycle با استفاده از یک فناوری پیشرفته، براساس نوعی صندلی که افراد مسن و معلول در دوران ویکتوریا از آن استفاده می‌کردند، تولید شده است. این محصول، یک موتور الکترونیکی چهارچرخ و کاملا محصور است. این موتور از بدنه‌ای با جنس پلی‌کربنات و قاب آلومینیومی تولید شده و برای اطمینان از ایمن بودن آن، تحت آزمایش تصادف قرار گرفته است. رانندگان با بلند کردن یک سایبان ضد آب وارد DryCycle می‌شوند. بنابراین این موتور، وسیله‌ای ضد آب محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =