کد خبر: 235894
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
بنز AMG G63 برابوس

به‌عنوان یکی از سه‌ورزشکار با بالاترین حقوق درسال ۲۰۲۱، طرفداران کریستیانو رونالدو احتمالا انتظار دارند او هر ماه یکی از خودروهای جدیدش را به‌نمایش بگذارد یا تصاویر بیش‌تری از کلکسیون خودرویی خودش منتشر کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌عنوان یکی از سه‌ورزشکار با بالاترین حقوق درسال ۲۰۲۱، طرفداران کریستیانو رونالدو احتمالا انتظار دارند او هر ماه یکی از خودروهای جدیدش را به‌نمایش بگذارد یا تصاویر بیش‌تری از کلکسیون خودرویی خودش منتشر کند.

کریستیانو رونالدو و ‌بنز AMG G63 برابوس

افراد دیگری مانند کانر مک‌گرگور معمولا تصاویر زیادی را از خودروها، قایق‌ها و هواپیماهای خود در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، اما رونالدو ترجیح می‌دهد بخش زیادی از زندگی شخصی‌اش را در معرض دید همگان قرار ندهد. به‌همین دلیل است که طرفدارانش از تماشای همین چند تصویر از G واگن برابوس او هیجان‌زده خواهند شد. قبل از شروع فصل جدید سری آ، رونالدو یک عکس کمیاب با برابوس جدیدش گرفت که همسرش در فوریه سال گذشته به‌عنوان هدیه تولد به او داده بود. طبق معمول، این فوتبالیست مشهور جزئیات دیگری درمورد این هدیه باارزش فاش نکرده؛ بنابراین فرض می‌کنیم که این یک GV12 است.

کریستیانو رونالدو و ‌بنز AMG G63 برابوس


این مدل که یکی از نسخه‌های محدود برابوس است، در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. در این مدل، موتور چهار لیتری V8 جای خودش را به‌یک موتور V12 از مرسدس‌بنز S600 L داده و تغییراتی در ظاهر و عملکرد این شاسی‌بلند اعمال شده است. این هیولای جذاب حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتربرساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۳.۸ ثانیه‌ای دارد. به‌هرحال، تنها چند تصویر از این GV12 با توان ۹۰۰ اسب‌بخار که فقط ۱۰ نسخه از آن ساخته شده، در اینستاگرام رونالدو منتشر شده است.

کریستیانو رونالدو و ‌بنز AMG G63 برابوس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

آخرین اخبار