کد خبر: 235896
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
اَبَرخودرو برقی هندی

یک شرکت نسبتا جدید وارد بازار خودرو هند شده است که مین‌متال‌موتورز نام دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ مدل M-Zero را به‌عنوان نخستین‌اَبَرخودرو هندی رونمایی کرده بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،هنگام صحبت درباره برندهای خودروساز هندی، معمولا نام تاتا، ماهیندرا و البته ماروتی سوزوکی (موفق‌ترین شرکت خودروسازی این کشور) بیش‌تر شنیده می‌شود. حالا یک شرکت نسبتا جدید وارد بازار خودرو هند شده است که مین‌متال‌موتورز نام دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ مدل M-Zero را به‌عنوان نخستین‌اَبَرخودرو هندی رونمایی کرده بود.

اَبَرخودرو برقی هندی با توان ۱۰۰۰ اسب‌بخار

حالا این شرکت با معرفی آزانی، اَبَرخودرو برقی با توان ۱۰۰۰ اسب‌بخار، گام بلندی در ورود به‌بازار اَبَرخودروها برداشته است. این شرکت ارقام فنی شگفت‌انگیزی را برای این مدل اعلام کرده و علاوه بر توان ۱۰۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ‍۱۰۰۰ نیوتون‌متری، سرعت نهایی آن ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر برساعت آن ۲.۱ ثانیه عنوان شده است. همچنین گفته می‌شود با یک بار شارژ کامل پک باتری ۱۲۰ کیلووات-ساعتی این خودرو می‌توان محدوده‌مسافت ۵۲۳ کیلومتری را طی کرد.

اَبَرخودرو برقی هندی با توان ۱۰۰۰ اسب‌بخار

مین‌متال‌موتورز همچنین گفته است که آزانی دارای شاسی آلومینیومی است که انعطاف‌پذیری بالایی برای استفاده در مدل‌های مختلف دارد. این خودرو به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را به‌صورت وایرلس دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =