کد خبر: 235897
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
سدان جیلی امگراند

آخرین جمعه ماه میلادی قبل، رسما قیمت نسل جدید سدان جیلی امگراند اعلام شد. در این مراسم تنها مشخصات و قیمت پرامکانات‌ترین و گران‌ترین نمونه‌ها یعنی نمونه‌های Premium و Flagship ارائه شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آخرین جمعه ماه میلادی قبل، رسما قیمت نسل جدید سدان جیلی امگراند اعلام شد. در این مراسم تنها مشخصات و قیمت پرامکانات‌ترین و گران‌ترین نمونه‌ها یعنی نمونه‌های Premium و Flagship ارائه شد.

البته فعلا خبری از فروش نمونه‌های با امکانات کمتر و ارزان‌تر از جمله نمونه پایه با جعبه‌دنده دستی و قیمت زیر 10 هزار دلار نیست. نمای بیرونی هر دو نمونه Premium و Flagship کاملا شبیه هم بوده و تفاوت این دو نمونه تنها در امکانات آن‌هاست. قیمت اعلام‌شده برای نسل جدید امگراند در مدل Premium با جعبه‌دنده CVT برابر با 87 هزار یوآن تعیین ‌شده است. قیمت این خودرو حدود 13 هزار و 470 دلار و درنهایت با نرخ فعلی دلار که حدود 25 هزار تومان است، قیمت آن برابر با 337 میلیون‌تومان خواهد بود. درحال حاضر نسل جدید امگراند در بازار چین تنها با موتور بنزینی تنفس‌طبیعی 1.5 لیتری با کد JLC-4G15B عرضه خواهد شد. ولیکن قدرت موتور از 109 اسب‌بخار به 114 اسب‌بخار افزایش‌ یافته و گشتاور موتور جدید هم 147 نیوتون‌متر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار