کد خبر: 235976
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
گل‌آلود کردن خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی در شب های ماه محرم خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای پلیس راهور مهم است، بصورت ویژه تخلفات رانندگی در شب‌های ماه محرم در شهرهای استان کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور هیئت‌های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا خواهد کرد.

شیری همچنین از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت ها همچون عدم انسداد معابر خبر داد و گفت: هیئت‌ها همچنین در رابطه با مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذورات و... برای مردم به وجود آید، مسئول هستند.

این مقام انتظامی همچنین خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب های محرم و در هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و گفت: هیئت ها نیز نسبت به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند.

وی در خصوص شعارنویسی بر روی خودروها نیز گفت: شعارنویسی ها نباید بگونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف خواهد شد.

شیری همچنین از توقیف خودروهایی خبر داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنها درج شده باشد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه گل آلود کردن خودروها نیز ممنوع است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =