کد خبر: 236033
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تویوتا فورچونر GR اسپرت

وقتی تویوتا قول داد نسخه‌های پرفورمنس تمام مدل‌های خودش را عرضه می‌کند، این یک شوخی نبود و این بیانیه در فوریه ۲۰۱۹ منتشر شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،وقتی تویوتا قول داد نسخه‌های پرفورمنس تمام مدل‌های خودش را عرضه می‌کند، این یک شوخی نبود و این بیانیه در فوریه ۲۰۱۹ منتشر شد.

معرفی تویوتا فورچونر GR اسپرت

اما پورتفولیوی Gazoo Racing درواقع با نسخه‌های GR هاچ‌بک‌های کوچک، سدان‌ها و مینی‌ون‌ها در سپتامبر ۲۰۱۷ در ژاپن آغاز به‌کار کرده بود. این خط تولید شامل سه‌سطح پرفورمنس با نسخه‌های پایین‌رده GR اسپرت، نسخه‌های میان‌رده GR و نسخه‌های بالارده GRMN می‌شود.

معرفی تویوتا فورچونر GR اسپرت

اَبَرخودرو هیبریدی تویوتا با توان حدودا ۱۰۰۰ اسب‌بخار در بالاترین سطح این خط تولید قرار خواهد گرفت و خودرو مسابقه‌ای LMDh به‌عنوان بخشی از برنامه مسابقات قهرمانی استقامت جهان فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی این شرکت در کنار آن قرار می‌گیرد. درهمین حال، خانواده GR همچنان درحال رشد است و فورچونر GR اسپرت جدیدترین عضو این خط‌تولید گسترده خواهد بود. فورچونر GR اسپرت تنها با جعبه‌دنده شش‌سرعته خودکار و یک موتور ۲.۷ لیتری چهارسیلندر بنزینی با توان ۱۶۱ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۲ نیوتون‌متر یا یک موتور ۲.۴ لیتری توربودیزل با توان ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متر عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =