تویوتا

شورون ایالات‌متحده در بخش محصولات قصد دارد با تویوتاموتور آمریکای‌شمالی همکاری کند. براساس اتحاد استراتژیک این دو شرکت توسعه و مصرف اقتصادی هیدروژن در ابعاد متناسب در دست اقدام قرار می‌گیرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شورون ایالات‌متحده در بخش محصولات قصد دارد با تویوتاموتور آمریکای‌شمالی همکاری کند. براساس اتحاد استراتژیک این دو شرکت توسعه و مصرف اقتصادی هیدروژن در ابعاد متناسب در دست اقدام قرار می‌گیرد. این شرکت انرژی‌محور و بزرگ‌ترین خودروساز دنیا قصد دارند در سه محور اصلی همکاری خود را دنبال کنند: همکاری در زمینه سیاست‌های عمومی مرتبط با هیدروژن که از توسعه زیرساخت‌های هیدروژن حمایت می‌کند، درک تقاضای فعلی و آینده بازار برای وسایل نقلیه برقی پیل سوختی سبک و سنگین و ارائه فرصت برای این تقاضا و درنهایت بررسی فرصت‌های مشترک در زمینه تحقیق‌وتوسعه درباره حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی هیدروژن. اندی ولز، مدیربخش روانکارها و سوخت شورون درباره این همکاری گفت: «ما مشتاق همکاری با تویوتا هستیم. کار در جهت اتحاد استراتژیک در زمینه هیدروژن فرصتی برای یک تجارت بزرگ در منطقه‌ای با کربن کم به‌شمار می‌رود که البته مکمل پیشنهادات فعلی ماست. این فرصت از موقعیت بازار، دارایی‌ها، فناوری و توانایی سازمانی ما بهره می‌برد و از تلاش‌های ما برای کمک به آ ینده‌ای با کربن کمتر حمایت می‌کند». باب کارتر، معاون ارشد تویوتای آمریکای‌شمالی گفت: «این یک گام مهم دیگر در جهت ایجاد اقتصاد هیدروژنی است. ترکیب چنددهه تجربه تویوتا در توسعه فناوری الکتریکی پیل سوختی هیدروژنی با منابع عمیق شورون در بخش انرژی می‌تواند انتخاب‌های جدیدی را در زمینه حمل‌ونقل برای مصرف‌کنندگان و مشاغل ایجاد کند که البته ما را هم به سمت هدف خنثی سازی کربن سوق می‌دهد».

شرکت Chevron USA یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Chevron Corporation ازجمله برجسته‌ترین شرکت‌های انرژی جهان است. شورون در سان‌رامون‌، کالیفرنیا مستقر است. تویوتا موتور آمریکای‌شمالی، شرکت هلدینگ شرکت‌های تابعه فروش و تولید شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتاموتور در ایالات‌متحده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =