کد خبر: 236320
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
خودروهای برقی مزدا

مزدا از چند ماه پیش آمادگی کامل خود را برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی اعلام کرده است و حال تصمیم دارد تا محصولات جدید خود را با لوگویی جدید به بازار عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مزدا از چند ماه پیش آمادگی کامل خود را برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی اعلام کرده است و حال تصمیم دارد تا محصولات جدید خود را با لوگویی جدید به بازار عرضه کند. بدین ترتیب نسل جدید محصولات این خودروساز ژاپنی از نظر فناوری، موا استفاده شده، تجهیزات و برند با خودروهای پیشین این شرکت متفاوت خواهند بود.

معرفی لوگوی جدید خودروهای برقی مزدا معرفی شد

نماد جدیدی که مزدا برای خودروهای برقی خود در نظر گرفته، یک نشان تجاری ثبت شده است و تنها توسط خودروهای الکتریکی این شرکت حمل خواهد شد. علاوه برآن مزدا سعی دارد باردیگر از موتور چرخشی یا روتاری در محصولات خود استفاده کند، به‌همین منظور درخواست‌های متعددی را برای حق ثبت اختراع صادر کرده است. تاکنون اسامی برخی مدل‌های جدید مزدا منتشر شده که از بین آنها می‌توان به ای اسکای اکتیو R-Energy، ای اسکای اکتیو R-HEV و ای اسکای اکتیو R-EV اشاره کرد. هنوز هیچکدام از این خودروها به صورت رسمی ازسوی مزدا معرفی نشده‌اند. لوگو جدید مزدا نیز به نوعی نشانگر حرف e است که به عنوان نماد خودروهای الکتریکی شناخته می‌شود. مزدا در مورد زمان رونمایی رسمی از این لوگو اظهار نظر نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =