کد خبر: 236371
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تویوتا فورچونر GR

تویوتا فورچونر 2022 که در تایلند روی بدنه پیکاپ هایلوکس ساخته شده، اکنون با ویژگی‌های بصری بالاتر تحت‌عنوان GR اسپرت در دسترس است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا فورچونر 2022 که در تایلند روی بدنه پیکاپ هایلوکس ساخته شده، اکنون با ویژگی‌های بصری بالاتر تحت‌عنوان GR اسپرت در دسترس است.

تویوتا فورچونر GR اسپرت با پیشرانه تویوتا هایلوکس

با این حال باید توجه داشته باشید که این خودرو درواقع آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، یک خودرو اسپرت نیست. برند فرعی Gazoo Racing دارای سه‌سطح خودرو پرفورمنس است: GR اسپرت با ارتقای سطح زیبایی، GR رده‌متوسط همچون سوپرا و 86 و GRMN مربوط به‌هاچ‌بک یاریس نسل قبلی. فورچونر به‌جای استفاده از یک موتور تنفس آزاد هشت‌سیلندر وی‌شکل یا یک موتور توئین‌توربوشارژ، از یک موتور توربو دیزل 2.8 لیتری که بسیاری از مردم آن را از تویوتا هایلوکس به‌خاطر دارند، بهره می‌برد.

تویوتا فورچونر GR اسپرت با پیشرانه تویوتا هایلوکس

تویوتا آن را 1GD FTV می‌نامد و پیشرانه چهارسیلندر وظیفه تولید 201 اسب‌بخار قدرت و 500نیوتون‌متر گشتاور را برعهده دارد. برای افرادی که معتقد بودند GR اسپرت درواقع یک تجربه رانندگی اسپرت است، قابل ذکر است که این خودرو به‌جای استفاده از جعبه‌دنده‌های جدید و بسیار سریع‌تر هشت یا 10 سرعته که توسط آیسین عرضه می‌شود، از یک جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

تویوتا فورچونر GR اسپرت با پیشرانه تویوتا هایلوکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =