کد خبر: 236467
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
چانگان C385

چانگان اخیرا رویکرد تازه‌ای نسبت به‌تولید و عرضه خودروهای الکتریکی داشته و مدل چانگان Uni-V آماده تولید است و انتظار می‌رود مدل هیبریدی این خودرو نیز وارد بازار شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،چانگان اخیرا رویکرد تازه‌ای نسبت به‌تولید و عرضه خودروهای الکتریکی داشته و مدل چانگان Uni-V آماده تولید است و انتظار می‌رود مدل هیبریدی این خودرو نیز وارد بازار شود. مدل مفهومی چانگان C385 نیز به‌عنوان ماکت مفهومی آینده‌نگرانه از محصولات این برند خودنمایی می‌کند. برخی مشخصات فنی و اطلاعات طراحی این خودرو منتشر شده‌اند و هم‌اکنون دید مناسبی از محصولات آتی چانگان داریم. طول چانگان C385 حدود 4.7 متر است که از این نظر با چانگان Uni-V برابری می‌کند.

معرفی مدل مفهومی چانگان C385

هر دو خودرو براساس پلت‌فرم یکپارچه ساخته شده‌اند و می‌توان حدس زد که هر دو خودرو از سیستم انتقال قدرت تک‌دیفرانسیل بهره‌مند خواهند بود. مدل مفهومی چانگان C385 از خطوط تند و شکسته و حجم‌های فانتزی بسیاری بهره می‌برد و یک اسپویلر نیز در قسمت جلویی آن نصب شده است؛ آپشنی که این خودرو را به‌گزینه‌ای غیرمعمول تبدیل می‌کند. چانگان، سدان و کراس‌اوورهای برقی جدیدش را براساس پلت‌فرم EPA1 توسعه می‌دهد؛ پلت‌فرمی که مناسب تولید خودروهای الکتریکی است و از نسل جدید باتری‌ها و قطعات الکتریکی پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =